O Όμιλος Stellantis και η Samsung SDI υπέγραψαν μνημόνιο συμφωνίας επεκτείνοντας τη συνεργασία τους. Πιο συγκεκριμένα, θα δημιουργήσουν το δεύτερο εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών στις ΗΠΑ, στο πλαίσιο της κοινοπραξίας StarPlus Energy. Στόχος είναι η έναρξη παραγωγής το 2027, με το εργοστάσιο να παράγει 34 GWh σε ετήσια βάση.
Θυμίζουμε ότι τον Μάιο του 2022, οι 2 εταιρείες ανακοίνωσαν την δέσμευσή τους για την κατασκευή μίας πρώτης εγκατάστασης παραγωγής μπαταριών στο Kokomo της Ιντιάνα των ΗΠΑ. Το εργοστάσιο θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2025 με ετήσια παραγωγή 33 GWh, ενώ ο αρχικός στόχος ήταν 23 GWh.
Stellantis-Samsung: Νέο εργοστάσιο μπαταριών στις ΗΠΑ
Ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε:
«Αυτή η νέα εγκατάσταση θα συμβάλλει στην επίτευξη του επιθετικού μας στόχου να προσφέρουμε τουλάχιστον 25 νέα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία για την αγορά της Βόρειας Αμερικής μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Συνεχίζουμε να προσθέτουμε περισσότερη χωρητικότητα στις Η.Π.Α μαζί με τον μεγάλο μας συνεργάτη Samsung SDI. Έτσι κάνουμε τα επόμενα βήματα για την επίτευξη της δέσμευσής μας για ουδετερότητα άνθρακα έως το 2038».
Stellantis: Επανάσταση στις μπαταρίες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Ο πρόεδρος και CEO της Samsung SDI, Yoon-ho Choi, σχολίασε:
«Με την ίδρυση της κοινής επιχείρησης με τη Stellantis πέρυσι, βάλαμε μια σταθερή βάση σηματοδοτώντας την παρουσία μας στη Βόρεια Αμερική. Το δεύτερο εργοστάσιο θα επιταχύνει τη διείσδυσή μας στην αγορά στις Η.Π.Α. και θα βοηθήσει την Stellantis να προωθήσει τη μετάβαση σε μία εποχή ηλεκτρικών οχημάτων, παρέχοντας προϊόντα που διαθέτουν τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και ποιότητας».
Έτοιμη για… απογείωση η Stellantis!
Οι στόχοι της Stellantis για ένα «ηλεκτρικό» μέλλον
Ο όμιλος Stellantis έχει ανακοινώσει ότι θέλει να προσφέρει αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη μέχρι το 2030. Επίσης, μέχρι το 2038 στοχεύει να γίνει κλιματικά ουδέτερη, επιτυγχάνοντας μείωση εκπομπών κατά 50% έως το 2030.
Τέλος, μέχρι το 2030, θέλει το 50% των πωλήσεων της (επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά) να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ωστόσο, για την επίτευξη των εν λόγω στόχων, πρέπει να εξασφαλίσει χωρητικότητα μπαταρίας περίπου 400 GW.