Ένα δίκτυο κόμβων για ιπτάμενα ταξί θα δούμε σε 65 πόλεις. Η συμφωνία αφορά την εταιρεία υποδομών Urban-Air Port και τη νοτιοκορεατική αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai Motor Co.
Οι βάσεις θα είναι στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Σκανδιναβία, την Αυστραλία. Ακόμα, σχετική ανακοίνωση αναφέρει βάσεις στη Νότια Κορέα και τη Νοτιοανατολική Ασία.
Ένας πρώτος κόμβος ξεκινά την λειτουργία του στην Αγγλία στις αρχές του 2022.
H Urban-Air Port στοχεύει στην κατασκευή δικτύων για ιπτάμενα ταξί
Η Urban-Air Port είναι η μόνη εταιρεία που κατασκευάζει δίκτυα για τη λειτουργία ιπτάμενων ταξί και drones για μεταφορές.
150 εκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν φέτος για την απαραίτητη δημιουργία φυσικών υποδομών και 5 δισεκατομμύρια δολάρια επενδύθηκαν από τις νεοσύστατες εταιρείες eVTOL Joby Aviation και Lilium GmbH.
«Γνωρίζουμε ότι ένα μέλλον με ηλεκτρικά ιπτάμενα οχήματα και μη επανδρωμένα αεροσκάφη στις πόλεις θα είναι σύντομα πραγματικότητα. Αλλά για αυτό είναι απαραίτητη η κατάλληλη υποδομή τόσο στο έδαφος, όσο και στον αέρα.»
δήλωσε ο ιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της Urban-Air Port Ricky Sandhu σε σχετική ανακοίνωση.
Μάλιστα, αποκάλυψε ότι ο επόμενoς κόμβος του Λονδίνου θα είναι κάπου στην περιοχή West End. Επιπλέον, υπάρχει περίπτωση να το δούμε στο οικονομικό κέντρο του City της βρετανική πρωτεύουσας.
Η Urban-Air Port δημιουργεί ένα δίκτυο με περισσότερες από 200 εγκαταστάσεις ηλεκτρικής εναέριας κυκλοφορίας παγκοσμίως.
Οι κόμβοι, μάλιστα, ταιριάζουν τόσο σε πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές, όσο και σε πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες, όπου θα είναι δυνατή η φόρτιση με χρήση κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
Η Safeguard Vertiports, επίσης, αναπτύσσει ένα πρόγραμμα πιστοποίησης που να πληροί τα πρότυπα του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η Joby στην Wall Street και στην αγορά eVTOL
Η Joby είναι η πρώτη μεγάλη εταιρεία eVTOL που η εισαγωγή της στο χρηματιστήριο πραγματοποιήθηκε μέσω της συγχώνευσης της με εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού, αφού οι συγχωνεύσεις SPAC για τους ανταγωνιστές προγραμματιστές eVTOL Archer, Lilium και Vertical Aerospace ακόμη εκκρεμούν.
Όταν η Joby ανακοίνωσε σχέδια για τη συγχώνευση της τον Φεβρουάριο, ο ενθουσιασμός για τα SPAC ήταν γενικά υψηλός και η εταιρεία προέβλεψε ότι θα λάβει περισσότερα από τα 690 εκατομμύρια δολάρια, καθώς και μια επιπλέον ιδιωτική επένδυση 835 εκατομμυρίων δολαρίων σε δημόσια κεφάλαια (PIPE).
Έκτοτε, οι επενδυτές, λοιπόν, έχουν χάσει μεγάλο μέρος του ενδιαφέροντός τους για τις συγκεκριμένου είδους τεχνολογικές μετοχές.
Παρ ‘όλα αυτά, η συγχώνευση αφήνει στην Joby 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε συνδυασμένα έσοδα και μετρητά από τον ισολογισμό της στις 31 Μαρτίου, από τα οποία ο JoeBen Bevirt, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, είπε ότι θα παράσχει αρκετά στην εταιρεία, προκειμένου να λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις και να εμπορευματοποιήσει το πενταθέσιο αεροπορικό της ταξί.
Την εξέλιξη, μάλιστα, της αγοράς, αναφορικά με τις προοπτικές της εταιρείας, πρέπει να δούμε.
Η τιμή της μετοχής έφτασε τα 15$ λίγο πριν ανακοινωθεί η συγχώνευση, ενώ οι μετοχές RTP διαπραγματευόντουσαν γύρω από την ονομαστική αξία εξαγοράς μετοχών των $10 για μήνες, όπως άλλωστε συνέβη και με τις μετοχές των άλλων SPAC που ανακοίνωσαν συνδυασμούς με προγραμματιστές eVTOL.