Το νέο DS 7 αναβιώνει το πνεύμα, το απαράμιλλο στιλ, την τεχνολογική υπεροχή, την παροιμιώδη άνεση. Επιπλέον, διαθέτει ένα κόκπιτ που αλλάζει τα δεδομένα του ραφιναρίσματος και της απτής πολυτέλειας.
Ήταν αναγκαίο να το κάνει. Επιβαλλόταν να διαφέρει. Διότι όπως είχε πει, ξεκάθαρα η Μarion David, η Product Director της DS Automobiles, «εάν ακολουθούσαμε το consensus, τη γενική παραδοχή, εάν επαναλαμβάναμε ό,τι κάνουν οι άλλοι, θα είμασταν νεκροί». DS or «dead».
Με αυτό το σκεπτικό, το DS 7, πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχοντας εξασφαλίσει με στατιστικές, μερίδια αγοράς, «ονόματα και διευθύνσεις» την ένταξή του στο 100% premium τμήμα της αγοράς, ήρθε να αναβαθμίσει τα πρότυπα της κατηγορίας των πολυτελών C-SUV.
DS Premium Upgrade: Mοναδικά προνόμια αγοράς
Το DS 7 κάνει τη διαφορά
Συνθέτει τη δική του σχεδιαστική γλώσσα, ενσωματώνει κομψότητα και ραφινάρισμα, προωθεί την υψηλή τεχνογνωσία και προτάσσει τις μεγαλύτερες διαστάσεις στην κατηγορία. Διατηρώντας, μάλιστα, τον κορυφαίο χώρο αποσκευών που παραμένει αμετάβλητος είτε στις θερμικές είτε στις Plug-in Hybrid εκδόσεις.
Απόδοση από 130 έως 360 ίππους με την έκδοση DS 7 E-TENSΕ 4×4 να διαθέτει προηγμένο σύστημα τετρακίνησης επιταχύνοντας στα 0-100 χλμ/ώρα. σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα.
DS 3: Νέες εκδόσεις και πλουσιότερος εξοπλισμός
Ταυτόχρονα, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DS ACTIVE SCAN SUPSENSION χαλαρώνει τα άκρα σου με μια μοναδική άνεση. «Σκανάρει» συνεχώς το οδόστρωμα και μέσω μίας κάμερας ελέγχει και προβλέπει κάθε ανωμαλία του και, βάσει των δεδομένων που συλλέγει, γίνονται οι απαραίτητες ρυθμίσεις στο σύστημα ανάρτησης του αυτοκινήτου (σε κάθε τροχό ξεχωριστά). Σκοπός του η αυξημένη άνεση των επιβατών. Το «μαγικό χαλί» (στερεότυπο που παρέμεινε επί δεκαετίες συνδεδεμένο με την εμβληματική DS) είναι πάλι εδώ.
Η DS θα κινείται μόνο ηλεκτρικά από το 2024
Στο εσωτερικό κυριαρχούν η πολυτέλεια και η τεχνολογία
Στο εσωτερικό του DS 7 κυριαρχούν τα πολυτελή υλικά, η τεχνολογία «Bracelet» το δέρμα Nappa. Μάλιστα, ο περιστρεφόμενος χρονογράφος της B.R.M. θυμίζει ακριβή ωρολογοποιία και ραφές επενδύσεων σε σχήμα μαργαριταριού.
Τέλος, ο οδηγός μπορεί να επικοινωνήσει με τα υποσυστήματα μέσω του νέου, διαισθητικού συστήματος infotainment DS IRIS SYSTEM με αφή ή με φυσική ομιλία. Επιπλέον, μπορεί να ελέγξει λειτουργίες μέσω της κομψής οθόνης 12 ιντσών με εύκολη 3D πλοήγηση. Με λιγότερες λέξεις, απολαμβάνει hi-tech υπόστρωμα και ραφιναρισμένη ροή.
Πηγή: Δελτίο Τύπου