Η DS Automobiles άνοιξε τις παραγγελίες για το νέο DS N°4, που προφέρεται «DS Number Four» και ανακοίνωσε επίσης τις τιμές για την περαιτέρω ανάπτυξη του συμπαγούς μοντέλου της: Κατά την κυκλοφορία στην αγορά, θα είναι διαθέσιμα μόνο ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης: το 100% ηλεκτρικό DS N°4 E-Tense από 45.900 ευρώ, το περαιτέρω εξελιγμένο DS N°4 Plug-in Hybrid επίσης από 45.900 ευρώ και το DS N°4 Hybrid από 38.640 ευρώ, σύμφωνα με τον κατασκευαστή σε πρόσφατο δελτίο τύπου.
Δείτε ακόμα: Το Νέο DS Νο4 έρχεται να απειλήσει το VW Golf με ηλεκτρική έκδοση και φουλ τεχνολογία!
Το μοντέλο εισαγωγικού επιπέδου ονομάζεται Pallas. Το πιο ακριβό Étoile προσφέρει επιλογή ανάμεσα σε μαλακό Alcantara και αποκλειστική δερμάτινη ταπετσαρία καθισμάτων nappa. Το αποκλειστικό μοντέλο συλλογής DS N°4 Jules Verne, πήρε το όνομά του από τον διάσημο συγγραφέα και διαθέτει συγκεκριμένες λεπτομέρειες εμπνευσμένες από το μυθιστόρημα περιπέτειας «Ο Γύρος του Κόσμου σε 80 Μέρες».
Το N°4, μήκους 4,4 μέτρων, πλάτους 1,87 μέτρων και ύψους 1,47 μέτρων, βασίζεται στην περαιτέρω εξελιγμένη πλατφόρμα EMP2, η οποία χρησίμευσε ως βάση για πολλά άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis και ορισμένα εξακολουθούν να το κάνουν, όπως το Opel Astra και το Peugeot 308, αλλά σταδιακά αντικαθίσταται από τις πλατφόρμες STLA.
Το εντελώς νέο, πλήρως ηλεκτρικό DS N°4 E-Tense, προσφέρει αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων (συνδυασμένος κύκλος WLTP) με ισχύ 156 kW (213 hp). Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει αξιοποιήσιμη χωρητικότητα 58,3 kWh. Ο ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW και η δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ρεύμα έως και 120 kW, επιτρέπουν σύντομους χρόνους φόρτισης.
Το νέο DS N°4 Plug-in Hybrid 225 συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα turbo 132 kW (180 hp) με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW (110 hp), με αποτέλεσμα συνολική ισχύ συστήματος 165 kW (225 hp). Η πλήρως ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 77 χιλιόμετρα, περίπου 25% μεγαλύτερη από το προηγούμενο μοντέλο. Η μπαταρία 14,6 kWh φορτίζεται μέσω ενσωματωμένου φορτιστή 3,7 kW. Ένας φορτιστής 7,4 kW διατίθεται επίσης προαιρετικά για μικρότερους χρόνους φόρτισης.
Το νέο DS N°4 Hybrid συνδυάζει έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28 hp), ενσωματωμένο στο εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Μαζί, παράγουν ισχύ συστήματος 107 kW (145 hp). Ανάλογα με το στυλ οδήγησης και τις συνθήκες κυκλοφορίας, το σύστημα μετάδοσης κίνησης, θα πρέπει να επιτρέπει την πραγματοποίηση έως και του 50% όλων των μετακινήσεων στην πόλη αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Οι εκπομπές CO₂ είναι μόλις 116 g/km, κορυφαία τιμή στην κατηγορία των συμπαγών υβριδικών οχημάτων.
Πηγή: elektroauto-news.net