Σε ηλικία 86 ετών έφυγε από τη ζωή ο Κώστας Καββαθάς, μια πολυσχιδής προσωπικότητα που καθόρισε τον ειδικό τύπο στην Ελλάδα, ειδικά στον τομέα του αυτοκινήτου αλλά και πέρα από αυτόν.
Γεννημένος το 1939 στην Αθήνα, σε μια περίοδο γεμάτη δυσκολίες λόγω Κατοχής και Εμφυλίου – όπως συνήθιζε να λέει ο ίδιος – αποφοίτησε από το 2ο Γυμνάσιο Αρρένων. Το ενδιαφέρον του για την αεροπορία φάνηκε νωρίς και το 1957 απέκτησε άδεια χειριστή ανεμόπτερου από το Αεραθλητικό Κέντρο Τριπόλεως.
Το 1958 μετακόμισε στο Ηνωμένο Βασίλειο, για να σπουδάσει στο London Northern Polytechnic στον τομέα της Μηχανολογίας. Αν και δεν ολοκλήρωσε τις σπουδές του, η εμπειρία αυτή τον έφερε πιο κοντά στον μαγικό κόσμο του αυτοκινήτου και των αγώνων.
Το δημοσιογραφικό του ξεκίνημα έγινε το 1959 στο περιοδικό «Ταχύτης». Μετά τη στρατιωτική του θητεία, συνέχισε το 1963 στην εφημερίδα «Μεσημβρινή», όπου διατήρησε για τρία χρόνια τη στήλη αυτοκινήτου. Στη συνέχεια εργάστηκε στο περιοδικό Άλφα.
Η πρώτη του απόπειρα να εκδώσει δικό του περιοδικό έγινε με το «Τροχοί & Δρόμοι», μαζί με τον Γιάννη Μπαρδόπουλο, χωρίς όμως να κυκλοφορήσει τελικά. Εργάστηκε στο «Νέο Αυτοκίνητο» και στη συνέχεια στο «Auto Εξπρές», όπου σύντομα ανέλαβε αρχισυντάκτης.
Η πορεία του περιλάμβανε και την τηλεόραση. Στην ΕΙΡΤ, μαζί με τον Ιάσονα Μοσχοβίτη, κάλυψε ζωντανά την αποστολή του Απόλλωνα 11. Αργότερα επέστρεψε στη μικρή οθόνη μέσω Mega, με την πρώτη εκπομπή αυτοκινήτου στην Ελλάδα: «Τροχοί & Δρόμοι».
Το 1970, μαζί με τη σύζυγό του Σοφία, ίδρυσε τις «Τεχνικές Εκδόσεις», ξεκινώντας με το περιοδικό 4Τροχοί. Ακολούθησαν τα Πτήση & Διάστημα, Ήχος & Hi-Fi, RAM, 2 Τροχοί, καθώς και ο ραδιοφωνικός σταθμός «Εν Λευκώ».
Συνεργάστηκε με μεγάλα έντυπα όπως τα Επίκαιρα, η Καθημερινή (1990), το Βήμα (1991–1998) και το Πρώτο Θέμα (μέχρι το 2012). Μετέφρασε στα ελληνικά το βιβλίο «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα» και έγραψε τα «Οδηγώντας: Το βιβλίο του Πραγματικού Οδηγού» και «Ασημόσπιτο».
Ως αγωνιζόμενος, συμμετείχε σε Ράλλυ Ακρόπολις, σιρκουί, αναβάσεις και δεξιοτεχνίες με ψευδώνυμο «Πηλέας», οδηγώντας Peugeot 204 και NSU 1200 TT. Επίσης, είχε πετάξει με πάνω από 23 μαχητικά αεροσκάφη.
Από το 1984 έως το 2004 ήταν μέλος της ευρωπαϊκής επιτροπής «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» (COTY) και είχε εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος στον Δήμο Αθηναίων με τον Αντώνη Τρίτση.
Αξιοσημείωτες πρωτοβουλίες του περιλαμβάνουν το 1ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για τα Καθαρά Αυτοκίνητα και το πρώτο Eco-Rally στην Πανεπιστημιούπολη Αθηνών (1997), όπως και το project «Φαέθων 2004».
Το 1994 δημιούργησε την Techlink, τον δεύτερο ιδιωτικό κόμβο Internet στην Ελλάδα, και το 2000 το πρώτο Κέντρο Οδικής Ασφάλειας στη χώρα, το Safetrack, στην πίστα των Μεγάρων.