Ένα κράνος με… αερόσακο από την Airoh

Η Airoh σε συνεργασία με την Autoliv δημιούργησαν ένα κράνος με ενσωματωμένο αερόσακο, το οποίο αυξάνει κατά πολύ την παθητική ασφάλεια.

Ακούστε το άρθρο

Η συνεργασία της Autoliv με την Airoh θα αλλάξει τον τομέα της παθητικής ασφάλειας στις μοτοσικλέτες. Συγκεκριμένα, οι 2 εταιρείες δημιούργησαν ένα κράνος με ενσωματωμένο αερόσακο.

Μάλιστα, το πρωτότυπο κράνος έκανε το ντεμπούτο του στη Διεθνή Έκθεση Μοτοσικλέτας στο Μιλάνο. Επιπλέον, την ανάπτυξη του εν λόγω project ανέλαβε το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Airoh, ενώ η ιδέα ανήκει στη μηχανικό Roberta Descrovi.

SYM e-MIO 50: Η επιλογή του είναι μονόδρομος!

Το κράνος με τον αερόσακο και οι πρώτες δοκιμές

Η Airoh σε συνεργασία με την Autoliv δημιούργησαν ένα κράνος κλειστού τύπου, το οποίο διαθέτει ενσωματωμένο στο κέλυφος του, έναν μικρό αερόσακο. Μάλιστα, σύμφωνα με τις πρώτες δοκιμές, το νέο κράνος μειώνει σε μεγάλο βαθμό τις βλάβες του εγκεφάλου, τις οποίες προκαλεί η σύγκρουση.

Παρά τις καινοτομίες, τις οποίες εισάγει στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, το κράνος δεν παρουσιάζει σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με τα συμβατικά. Ωστόσο, σε περίπτωση ατυχήματος, «σπάει» ένα μέρος του κελύφους σε 5 διαφορετικά κομμάτια με στόχο την ανάπτυξη ενός μικρού αερόσακου σε σχήμα U. Ουσιαστικά, ο αερόσακος φουσκώνει και η ανάπτυξη του, σπρώχνει τα τμήματα του κελύφους.

Τι προβλέπει ο ΚΟΚ για την κίνηση με ποδήλατο στο δρόμο

Αργεί η μαζική παραγωγή;

Η Autoliv θα προχωρήσει στη μαζική παραγωγή του πρωτότυπου κράνους και στη διάθεση του στο κοινό. Ωστόσο, ακόμη παραμένει άγνωστη η ημερομηνία παρουσίασης του μοντέλου μαζικής παραγωγής του κράνους.

Μάλιστα, οι 2 εταιρείες δεν έχουν ανακοινώσει πολλές λεπτομέρειες ούτε τεχνικά χαρακτηριστικά για το κράνος. Ουσιαστικά, δεν γνωρίζουμε εάν τα τμήματα του κελύφους του κράνους, τα οποία σπάνε, αποτελούν μέρος του κυρίως κελύφους ή είναι απλά καπάκια.

Η νέα Daytona Diva 125e γοητεύει και… «ηλεκτρίζει»

Η Airoh με ανακοίνωση της διαβεβαιώνει ότι η παρουσία του αερόσακου ρίχνει τις πιθανότητες κατάγματος του κρανίου στο 30%. Βέβαια, στην εν λόγω ανακοίνωση δεν υπάρχει αναφορά για την ταχύτητα της σύγκρουσης.

Ακόμη, η εταιρεία θα πρέπει να εξασφαλίσει ότι τα απαραίτητα επίπεδα αντοχής είναι σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές. Τέλος, τη σωστή λειτουργία του κράνους θα ενεργοποιεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα.

abb_img