Επιτυχημένη η δοκιμή του αυτόνομου φορτηγού της Plus σε κινέζικη οδό ταχείας κυκλοφορίας

Η εταιρεία αυτοκινούμενων φορτηγών Plus φιλοδοξεί να κάνει τα φορτηγά μεγάλων αποστάσεων ασφαλέστερα, οικονομικότερα, πιο άνετα και φιλικότερα προς το περιβάλλον.

Μάλιστα εφαρμόζει μία ειδική τεχνολογία αυτοματοποιημένης οδήγησης για φορτηγά, έτσι ώστε οι στόλοι και οι οδηγοί να μπορούν να επωφεληθούν από αυτές τις νέες δυνατότητες.

Πιο συγκεκριμένα το αυτοματοποιημένο της σύστημα οδήγησης, PlusDrive, φιλοδοξεί να βελτιώσει τη ζωή των οδηγών φορτηγών σε όλο τον κόσμο, καθώς και να μειώσει αισθητά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που προέρχονται από βαρέα οχήματα.

Το νέο σύστημα υποβοήθησης οδηγού για βαρέα οχήματα

Νωρίτερα φέτος, η Plus παρέδωσε το πρώτο από τα φορτηγά της με ενσωματωμένο το νέο σύστημα υποβοήθησης οδηγού που είναι ειδικά σχεδιασμένο έτσι ώστε να κάνει την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο άνετη για τους οδηγούς φορτηγών.

Την Πέμπτη, η εταιρεία ολοκλήρωσε μια επίδειξη χωρίς οδηγό όπου χρησιμοποιήθηκε η νέα αυτόνομη τεχνολογία για τα φορτηγά της.

Κατά την επίδειξη, το φορτηγό της Plus διένυσε κατά μήκος τον αυτοκινητόδρομο Wufengshan της Κίνας κοντά στο δέλτα του ποταμού Γιανγκτσέ, για 20 χιλιόμετρα, υπό κανονικές συνθήκες κυκλοφορίας.

Ένα βίντεο της επίδειξης, έδειξε ότι το όχημα μπορούσε ακόμη και να αλλάζει λωρίδα χρησιμοποιώντας την αυτοματοποιημένη τεχνολογία επιπέδου 4.

Η Plus, παλαιότερα γνωστή και ως Plus.Ai, έλαβε μια ειδική άδεια από την τοπική κυβέρνηση για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης εκδήλωσης.

Η “τεχνολογία του μέλλοντος” για τα βαρέα οχήματα

Ο David Liu, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε στο Automotive News ότι η δοκιμή χωρίς οδηγό αποτελεί τόσο την ένδειξη μιας σταδιακής εξελικτικής πορείας της συγκεκριμένης τεχνολογίας, όσο και ένα ορόσημο για την εταιρεία και το μέλλον των βαρέων οχημάτων.

Ο Liu είναι σίγουρος για τη μακροπρόθεσμη φύση της μετατροπής της τεχνολογίας σε μια ολοκληρωμένη και εφαρμοσμένη λύση. «Η τεχνολογία του μέλλοντος είναι εδώ», είπε,  “Ωστόσο, για να αναπτυχθεί εμπορικά, θα απαιτηθεί ωριμότητα σε τρία μέτωπα. Το λογισμικό, το υλικό και την προσαρμογή“.

Η Plus παρουσίασε την τεχνολογία χωρίς οδηγό για πρώτη φορά σε μια περιοχή της κινεζικής λιμενικής πόλης Qingdao τον Απρίλιο του 2018 και οι συνεχιζόμενες αντίστοιχες δοκιμές αποδεικνύουν μια σταθερή εξέλιξη των δυνατοτήτων της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

Η συγκεκριμένη δοκιμή δεν είναι η πρώτη η οποία πραγματοποιείται στον τομέα των αυτοκινούμενων φορτηγών.

Τον Ιούνιο του 2018, ένα αυτόνομο φορτηγό που χειριζόταν η Starsky Robotics διένυσε επίσης μια μικρή απόσταση κοντά στο Okeechobee, της Φλόριντα.

Αλλά για την Plus, οι δοκιμές έρχονται σε μια κομβική στιγμή, καθώς η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία να φτάσει στις δημόσιες αγορές μέσω της συγχώνευσης με την εταιρεία Hennessy Capital Investment Corp. V.

Η συγκεκριμένη συμφωνία αναμένεται να κλείσει μέσα στον επόμενο μήνα.