Μια νέα έκδοση υψηλών επιδόσεων της Bentley Bentayga θα αποκαλυφθεί στις 2 Ιουνίου και αντί να χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία, η ναυαρχίδα των SUV θα διατηρήσει τα παλιά πρότυπα, με μόνο έναν εξαιρετικά ισχυρό κινητήρα V8 κάτω από το καπό.
Εκτός από την έμφαση στο γεγονός ότι ο κινητήρας V8 με διπλό τούρμπο αυτού του προς το παρόν ανώνυμου νέου μοντέλου θα παραιτηθεί από οποιαδήποτε υβριδική υποβοήθηση, η Bentley λέει, ότι θα παράγει περισσότερους από τους 626 ίππους της προηγούμενης Bentayga Speed με κινητήρα W12.
Όχι μόνο αυτή θα είναι η πιο ισχυρή Bentayga μέχρι σήμερα, αλλά η βρετανική μάρκα υπόσχεται επίσης, ότι η νέα ναυαρχίδα της θα είναι η πιο δυναμική, πιο συναρπαστική και με τον καλύτερο ήχο μέχρι σήμερα.
Για τον σκοπό αυτό, η Bentley έχει τοποθετήσει ένα νέο σπορ σύστημα εξάτμισης με τεράστιες ελλειπτικές απολήξεις εξάτμισης. Εν τω μεταξύ, μια πιο ακραία ρύθμιση για τη λειτουργία Sport του αυτοκινήτου, με νέες ρυθμίσεις για το σύστημα ελέγχου ευστάθειας, προφανώς θα επιτρέψει στους οδηγούς, να παρασύρουν αυτόν τον κολοσσό των 2,5 τόνων με δερμάτινη επένδυση, σε… «συναρπαστικές» γωνίες.
Είναι ασφαλές να υποθέσουμε. ότι αυτή η νέα έκδοση. θα χρησιμοποιεί μια εξαιρετικά βελτιωμένη έκδοση του υπάρχοντος κινητήρα V8 4,0 λίτρων με διπλό τούρμπο της Bentayga. Πρόκειται για ένα δοκιμασμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης. που αυτή τη στιγμή αποδίδει σχετικά μέτρια 542 ίππους, ακόμη και στην πιο σπορ έκδοση S. Ιστορικά, αυτό γινόταν για να εξασφαλίσει λίγο χώρο για την απόδοση του W12, αλλά έχοντας αφήσει αυτόν τον κινητήρα σε ακινησία πέρυσι, η Bentley είναι τώρα στην ευχάριστη θέση να αυξήσει την ισχύ του V8. σε πάνω από 600 ίππους.
Η μη χρήση ενός plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης. μπορεί να φαίνεται περίεργη απόφαση, επειδή οι εκδόσεις Speed των νέων Bentley Continental GT και Flying Spur, χρησιμοποιούν αυτήν την τεχνολογία και αποδίδουν 771 ίππους. Αλλά η επιμονή μόνο στον V8 κινητήρα, όχι μόνο θα κάνει τη νέα έκδοση ελαφρύτερη από την plug-in υβριδική Bentayga, αλλά θα πρέπει επίσης να δώσει στο αυτοκίνητο έναν ακόμη πιο δυναμικό χαρακτήρα, από την Speed με κινητήρα W12, η οποία επηρεαζόταν πάντα από το τεράστιο βάρος του κινητήρα της.
Σε αυτό το αυτοκίνητο, η Bentley χρησιμοποίησε μια ολόκληρη γκάμα τεχνολογιών πλαισίου, για να διατηρήσει το βάρος υπό έλεγχο και περιμένουμε το ίδιο και εδώ, με την εταιρεία να τοποθετεί πολύπλοκα εξαρτήματα, όπως το ενεργό σύστημα αντιστρεπτικής δοκού της εταιρείας, το σύστημα τετραδιεύθυνσης στους πίσω τροχούς και την αερανάρτηση. Όντας μια ναυαρχίδα υψηλών επιδόσεων, θα πρέπει επίσης να υπάρχει μια σειρά από στυλιστικές αλλαγές στο εξωτερικό, καθώς και ένα σετ μεγάλων φρένων, πιθανώς με επιλογές από ανθρακονήματα και νέες ζάντες 22 ιντσών, ή ενδεχομένως και 23 ιντσών.
Ο συνδυασμός στοιχείων, θα μπορούσε κάλλιστα να κάνει αυτό το νέο μοντέλο να ανταποκριθεί στους ισχυρισμούς της εταιρείας, ότι θα είναι η πιο δυναμική και ελκυστική παραλλαγή της Bentayga, μέχρι σήμερα. Είναι πιθανό να κοστίσει πάνω από €238.000 όταν κυκλοφορήσει του χρόνου, αλλά η παραγωγή είναι πιθανό να είναι περιορισμένη, λόγω του ορίου του 2026 για τις σειρές μοντέλων αμιγώς ICE της Bentley, στη στρατηγική Beyond100+.
Πηγή: autoexpress.co.uk