Έρχεται στην Ευρώπη το BYD Seal (;)

Η BYD σκέφτεται το λανσάρισμα του Seal στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως ανακοίνωσε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Ακούστε το άρθρο

Το αμιγώς ηλεκτρικό sedan BYD Seal θα πατήσει Ευρώπη, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της εταιρείας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Μάλιστα, η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει τις τιμές για την πώληση άλλων 3 ηλεκτρικών μοντέλων της στην Ευρώπη.

Συγκεκριμένα, στις ευρωπαϊκές αγορές θα κυκλοφορήσουν τα επιβατικά Atto 3, Tang και Han. Επιπλέον, η BYD πραγματοποίησε δυναμική είσοδο και στην Ελλάδα με εισαγωγέα την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

BYD: Στην Ελλάδα με τον Όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος

Μία μικρή γεύση από το BYD Seal

Το αμιγώς ηλεκτρικό BYD Seal παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες εμφανισιακά με το Tesla Model 3. Μάλιστα, η μεγαλύτερη ομοιότητα τους είναι η αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση. Το ηλεκτρικό όχημα της BYD διαθέτει 4,8 μέτρα μήκος και 1,88 μέτρα πλάτος, ενώ το ύψος του αγγίζει τα 1,46 μέτρα.

Το μεταξόνιο του Seal φτάνει τα 2,92 μέτρα και προσφέρει τη δυνατότητα διαμόρφωσης ενός ευρύχωρου εσωτερικού. Τέλος, βασίζεται στην e-platform 3.0, όπως και όλα τα ηλεκτρικά οχήματα της BYD.

Η Sixt αγοράζει 100.000 ηλεκτρικά από την BYD

Πότε θα το δούμε στην Ευρώπη;

Σύμφωνα με τον επικεφαλής πωλήσεων της BYD στην Ευρώπη, δεν είναι γνωστή η ακριβής ημερομηνία για την κυκλοφορία του Seal. Πάντως, σίγουρα θα κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους μέσα στο 2023.

Επιπρόσθετα, ο ίδιος αποκάλυψε ότι στη BYD εξετάζουν το ενδεχόμενο κυκλοφορίας στην ευρωπαϊκή αγορά και του ηλεκτρικού Dolphin. Μάλιστα, η δημοτικότητα τέτοιων αυτοκινήτων μεταξύ των Ευρωπαίων αγοραστών, ήταν αυτή που οδήγησε στη συγκεκριμένη σκέψη.

Ένα ηλεκτρικό σχολικό λεωφορείο από τη BYD

Παράλληλα, η BYD εξετάζει το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός εργοστασίου στην Ευρώπη. Προφανώς, ένα εργοστάσιο στην ευρωπαϊκή ήπειρο θα μειώσει τους χρόνους παράδοσης, καθώς και τα μεταφορικά κόστη.

Ωστόσο, για την περαιτέρω μείωση του κόστους, είναι σκόπιμη και η δημιουργία ενός εργοστασίου κατασκευής μπαταριών. Έτσι θα σταματήσει η εισαγωγή των μπαταριών από την Κίνα. Τέλος, η BYD ίσως επιδιώξει συνεργασίες με Ευρωπαίους κατασκευαστές, προσφέροντας την ηλεκτρική της πλατφόρμα e-platform 3.0.

abb_img