Το κύμα των Κινέζων κατασκευαστών συνεχίζει ασταμάτητο και η Chery δεν δείχνει καμία διάθεση να μείνει πίσω. Με σχέδια για επιθετική επέκταση στην Ευρώπη, η εταιρεία φέρνει νέα μοντέλα και brands – με πρώτο «χτύπημα» το ολοκαίνουργιο Omoda 7, ένα SUV που φιλοδοξεί να φέρει την επανάσταση στην κατηγορία του.
Η Chery ετοιμάζει οργανωμένη απόβαση, με τις μάρκες Omoda και Jaecoo. Αντίθετα από άλλους Κινέζους κατασκευαστές που επενδύουν αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση, η Chery επιλέγει την υβριδική οδό, προσεγγίζοντας το ευρωπαϊκό κοινό με μεθοδικότητα και σύνεση.
Το Omoda 7 έκανε το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης και αναμένεται στην Ευρώπη, λίγο μετά το καλοκαίρι. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της εταιρείας, που σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου για εξαγωγές, με αποκλειστικά υβριδική γκάμα.
Με μήκος 4,66 μέτρα και μεταξόνιο 2,72, το Omoda 7 βάζει στο στόχαστρο SUV όπως το Kia Sportage και το Toyota RAV4. Το design του είναι συγκρατημένο και ευχάριστο, αλλά ξεχωρίζει όταν πέσει το σκοτάδι: εντυπωσιακά LED μπροστά και φουτουριστικά πίσω φωτιστικά σώματα, δημιουργούν μία δυναμική αλλά διακριτική εικόνα.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο μινιμαλισμός, με ποιοτικά υλικά και εργονομική διάταξη. Το highlight; Η οθόνη αφής μετακινείται οριζόντια μέσα στην καμπίνα, φέρνοντας τον έλεγχο μπροστά στον συνοδηγό – μια καινοτομία που θυμίζει την BYD. Στον βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης (ADAS), κάμερες 360°, ασύρματη φόρτιση, αεριζόμενα καθίσματα και πλήρης συνδεσιμότητα.
Αρχικά, το Omoda 7 θα προσφέρεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων (149 PS / 275 Nm ροπής) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η επιτάχυνση 0-100 έρχεται σε 11,1’’, με τελική 190 χλμ/ώρα. Η τιμή; Λίγο πάνω από τα 30.000 ευρώ – χτύπημα κάτω από τη ζώνη για τους ανταγωνιστές.
Σύντομα θα προστεθεί και plug-in υβριδική έκδοση, με συνδυασμένη ισχύ 360 PS – 530 Nm ροπής και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 8,5’’. Με μπαταρία 18,3 kWh τεχνολογίας BYD Blade και ηλεκτρική αυτονομία έως 100 χλμ, το Omoda 7 υπόσχεται συνολική αυτονομία πάνω από 1.000 χιλιόμετρα.
Η Chery δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει με «εξωγήινες» ιδέες. Επιλέγει τη σιγουριά και την ωριμότητα. «Όσοι πολώνουν δεν φέρνουν όγκο», δηλώνει ο επικεφαλής Shaodong. Στόχος; Να κερδίσουν το ευρύ κοινό με αξιοπιστία, λογική τιμολόγηση και τεχνολογία που δουλεύει. Το Omoda 7, μπορεί να μην φωνάζει «τεχνολογικό θαύμα», αλλά ίσως είναι ο «φονιάς» των παραδοσιακών SUV στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πηγή: electrive.com