Μόλις κάποιος αγοράσει ένα ηλεκτρικό όχημα, τείνει να το ακολουθεί και σε μεταγενέστερη επιλογή του, σύμφωνα με μια νέα έρευνα της Global EV Alliance, η οποία εκπροσωπεί ενώσεις οδηγών EV σε 38 χώρες. Η έρευνα διαπίστωσε, ότι το 92% των σημερινών ιδιοκτητών, σχεδιάζει να αγοράσει ένα άλλο EV, ως το επόμενο αυτοκίνητο. Μόλις το 1% δήλωσε, ότι θα επέλεγε ένα αυτοκίνητο βενζίνης ή ντίζελ, εάν έπρεπε να αντικαταστήσει το EV του αύριο, ενώ το 4% δήλωσε, ότι θα εξέταζε ένα plug-in υβριδικό, ως αντικατάσταση του EV του. Η έρευνα βασίζεται σε 23.000 απαντήσεις από 18 χώρες, που συγκεντρώθηκαν μεταξύ 27 Αυγούστου και 20 Νοεμβρίου 2024. Αυτά τα αποτελέσματα, σταθμίστηκαν με βάση το μερίδιο κάθε χώρας, στο συνολικό στόλο ηλεκτρικών οχημάτων, εξήγησε η Global EV Alliance σε δελτίο τύπου.
Το χαμηλό λειτουργικό κόστος, ήταν ο κύριος λόγος για την πίστη των ιδιοκτητών στα ηλεκτρικά οχήματα, με το 45% των ερωτηθέντων, να αναφέρουν αυτό ως τον κύριο λόγο για την πρόθεσή τους να αγοράσουν ένα άλλο EV. Άλλοι σημαντικοί παράγοντες, περιελάμβαναν τη χαμηλότερη κλιματική επίδραση των ηλεκτρικών οχημάτων (40%) και ότι τα EV είναι «καλά για το τοπικό περιβάλλον και κάνουν λιγότερο θόρυβο» (32%). Αυτά τα αποτελέσματα φαίνονται ενθαρρυντικά για την υιοθέτηση EV, αλλά με έρευνες όπως αυτή, υπάρχουν ακόμη πολλά, που πρέπει να ερμηνευτούν, συμπεριλαμβανομένης της διατύπωσης ερωτήσεων, όταν π.χ ρωτούν τους καταναλωτές τι σκοπεύουν να αγοράσουν μετά το πρώτο τους EV και εάν αυτό αντικαθιστά πραγματικά ένα EV, ή ένα άλλο όχημα στο νοικοκυριό.
Μια μελέτη του 2023 από την S&P Global Mobility διαπίστωσε ότι, σχεδόν τα μισά νοικοκυριά που διαθέτουν ηλεκτρικά οχήματα, εξακολουθούν να θέλουν να αγοράσουν ένα όχημα εσωτερικής καύσης την επόμενη φορά, λόγω έλλειψης αρκετών επιλογών EV από μάρκες εκτός της Tesla. Το Υπουργείο Ενέργειας νωρίτερα φέτος, σημείωσε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα των ΗΠΑ, διανύουν λιγότερα χιλιόμετρα από τα οχήματα εσωτερικής καύσης, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να μην χρησιμεύουν πάντα ως αντικαταστάτες τους, αλλά σαν δεύτερο αυτοκίνητο.
Πηγή: greencarreports.com