Fiat 600 Hybrid: Ήρεμη δύναμη

Με την άφιξη του υβριδικού κινητήρα, το αυτοκίνητο του Τορίνο μπορεί επιτέλους να απελευθερώσει τις πραγματικές του δυνατότητες.

Ακούστε το άρθρο

Στις 4 Ιουλίου 2023, η Fiat γιόρτασε και την επιστροφή της με στυλ στην κατηγορία Β, μετά την κατάρρευση του Punto. Με το νέο 600. Ένα ντεμπούτο και μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα, που από τη φύση του, δεν ανοίγει τις πόρτες και στη μαζική αγορά. Έτσι με την άφιξη του υβριδικού κινητήρα, το αυτοκίνητο του Τορίνο, μπορεί επιτέλους και να απελευθερώσει τις πραγματικές του δυνατότητες.

Ξεκινά από 24.950 ευρώ. 

H γκάμα περιλαμβάνει το βασικό 600, από 24.950 ευρώ. Και το πολύ πλούσιο La Prima που κοστίζει 30.950 ευρώ. Όσον αφορά και τις διαστάσεις, το 600 Hybrid έχει μήκος όσο το ηλεκτρικό (417 εκατοστά). Αλλά διαθέτει και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ, με δηλωμένα 385 λίτρα, έναντι 360 για το Bev.

Ομοιογενές. 

Η θερμική μονάδα είναι μια επανεξέταση του 1.2 που γεννήθηκε υπό την αιγίδα της PSA,  και αποδίδει 100 ίππους, με την βοήθεια υπερτροφοδότη. Με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 21 kW (29 HP), που παρέχει επιτάχυνση στον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αλλά και σε ορισμένες συνθήκες, μπορεί επίσης να κινήσει το αυτοκίνητο και σαν καθαρό EV. Η  μπαταρία έχει χωρητικότητα 0,9 kWh και είναι υγρόψυκτη, ενώ έχει 8 χρόνια ή 160 χιλ. χλμ. εγγύηση. Μάλιστα, το εν λόγω ηλεκτρικό μοτέρ είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτηΕνέργεια στο σύστημα προσφέρει μία μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία λειτουργεί με τεχνολογία 48V και προσφέρει δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.

Πλεονεκτήματα ειδικά στην πόλη. 

Με αυτό το Hybrid, στην πραγματικότητα, χρειάζεται απλώς να είστε ευγενικοί με το δεξί πεντάλ. Για να αφήσετε έτσι τον 3κύλινδρο σε ηρεμία σε διάφορες καταστάσεις. Οι ελιγμοί στάθμευσης και η οδήγηση σε μποτιλιαρίσματα, υποστηρίζονται σχεδόν πάντα και μόνο από την ηλεκτρική ενέργεια. Από πλευράς επιδόσεων, το ιταλικό μοντέλο καταφέρνει και επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 11 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα, το σύστημα απενεργοποιεί τον θερμικό κινητήρα σε υψηλότερες ταχύτητες, όπου δηλαδή δεν υπάρχει υψηλή απαίτηση σε ισχύ. Το ίδιο ισχύει και στις κατηφορικές διαδρομές, όπου η λειτουργία του μοτέρ βενζίνης δεν είναι απαραίτητη.

Μετά πρέπει και να συνηθίσεις στο βουητό του ηλεκτρικού, που είναι ξεκάθαρα αντιληπτό. Και στο γεγονός ότι η αναγέννηση στην απελευθέρωση, είναι και αρκετά έντονη. Εξάλλου, δεν υπάρχει τρόπος να επέμβεις βάζοντας διαφορετικές ρυθμίσεις.

 

abb_img