Ford GT Heritage Edition: Συλλεκτικό και σπάνιο!

Τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 των 5,4 λίτρων, που συνδέεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και μπλοκέ διαφορικό.

Ακούστε το άρθρο

Το αυτοκίνητο είναι ένα και από τα 343 αντίτυπα Heritage Edition που παράχθηκαν. Αλλά και έχει φινιριστεί σε χρωματικό συνδοιασμό Heritage Blue αλλά και Epic Orange. Επειδή προετοιμάστηκε από το εργοστάσιο και με σφυρήλατες αλουμίνιες ζάντες της BBS. Αλλα και φρένα της Brembo και προβολείς HID, μπροστινό διαχωριστή, αλλά και πίσω διαχύτη, στερεοφωνικό CD και κλιματισμό. 

Ιστορικό – Χαρακτηριστικά

Η Heritage Edition, περιλάμβανε και ένα μπλε και πορτοκαλί χρώμα, εμπνευσμένο από αυτό που φορούσε και το GT40. Και που κέρδισε το Le Mans το 1968 αλλά και το 1969. Αλλά οι πρόσθετες λεπτομέρειες, περιλαμβάνουν επίσης και γραφικά Ford GT, προβολείς HID, προβολείς ομίχλης και πλευρικές εισαγωγές αέρα, και αεριζόμενο καπό. Αλλά και μπροστινό διαχωριστή, πίσω διαχύτη και σύστημα εξάτμισης διπλής κεντρικής εξόδου. Οι εργοστασιακές και προαιρετικές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της BBS, έχουν διαστάσεις 18″ μπροστά και 19″ πίσω. Και είναι τοποθετημένες μαζί και με ελαστικά της Goodyear Eagle F1. Το σύστημα πέδησης της Brembo, διαθέτει μονομπλόκ δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Αλλα σε αεριζόμενους και τρυπητούς δίσκους, που έχουν διαστάσεις 14″ μπροστά και 13,2″ πίσω.

Το κόκπιτ

Η κονσόλα στο κεντρικό τούνελ, φιλοξενεί και περιστροφικά χειριστήρια κλιματισμού. Και οι ανέσεις, περιλαμβάνουν κλιματισμό, απομακρυσμένη είσοδο χωρίς κλειδί, στερεοφωνικό CD, αλλά και ανάφλεξη με κουμπί. Το δερμάτινο τιμόνι, είναι στερεωμένο σε μια ανακλινόμενη και τηλεσκοπική στήλη και μπροστά από τη διάταξη οργάνων. Και είναι εμπνευσμένη από το GT40, που αποτελείται από ένα κεντρικό στροφόμετρο και με κόκκινη γραμμή στις 6.500 σ.α.λ.. Αλλά επίσης και ένα ταχύμετρο των 350 χλμ/ώρα. Ο ψηφιακός χιλιομετρητής δείχνει 620 χλμ.

Μηχανικά

Ο μεσαίας τοποθέτησης κινητήρας DOHC, αλλά σε διάταξη V8 των 5,4 λίτρων, διαθέτει μπλοκ αλουμινίου, όπως και κυλινδροκεφαλές αλουμινίου, αλλά και έμβολα. Αλλά και έναν υπερσυμπιεστή τύπου Lysholm, ένα σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ και έναν ενδιάμεσο ψύκτη νερού και αέρα. Η εργοστασιακή απόδοση ήταν 550 ίπποι και 500 lb-ft ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων των έξι σχέσεων της Ricardo και ενός ελικοειδούς διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. 

abb_img