Ford: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πωλούνται μόνο online!

Την πώληση των ηλεκτρικών της οχημάτων αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, επιθυμεί να εφαρμόσει η Ford μελλοντικά.

Ακούστε το άρθρο

Η Ford θέλει να αλλάξει όσα ξέρουμε στην αγορά της αυτοκίνησης, και συγκεκριμένα στον τομέα της πώλησης των αυτοκίνητων. Και κυρίως να φέρει αλλαγές στη σχέση των καταναλωτών με τη ίδια την αυτοκινητοβιομηχανία. Μία εξ αυτών είναι η πώληση των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου.

Ο CEO της αμερικάνικης φίρμας, Jim Farley, παρουσίασε το δικό του όραμα για τις μελλοντικές πωλήσεις των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων. Αναφέροντας ότι θα πρέπει να πωλούνται online.

Ο Sebastian Loeb επιστρέφει στο Rally Safari με Ford!

Οι αντιπροσωπείες της Ford ως κέντρα εξυπηρέτησης

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, μελλοντικά οι αντιπροσωπείες της Ford δεν θα διαθέτουν κανένα απόθεμα. Έχοντας το ρόλο κέντρων εξυπηρέτησης πελατών για την παραλαβή των αυτοκινήτων τους, τα οποία παρήγγειλαν διαδικτυακά. Επιπλέον, δεν θα υπάρχει καμία διαπραγμάτευση στις τιμές και οι αγοραστές θα παραλαμβάνουν τα οχήματα κατ’ οίκον.

Προφανώς η εταιρεία, θέλει να εφαρμόσει το παράδειγμα της Tesla, η οποία δεν έχει παραδοσιακό δίκτυο πωλήσεων. Μάλιστα, ο Farley, επαίνεσε την αμερικάνικη φίρμα, αλλά και τις κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες για την προσέγγισή τους στις πωλήσεις.

Επιπλέον, το μικρότερο στοκ και η έλλειψη αντιπροσωπειών θα μείωνε ενδεχομένως την τιμή ενός αυτοκινήτου κατά 2.000 δολάρια περίπου. Με τα 2/3 των χρημάτων αυτών, να «πηγαίνουν» για την αποθήκευση των στοκ αυτοκινήτων και τη διαφήμιση.

Η Ford δοκιμάζει τεχνολογίες geofencing σε επαγγελματικά

Ο Farley τόνισε χαρακτηριστικά:

«Το μοντέλο μας δεν είναι σαφές. Ξοδεύουμε 600 ή 700 δολάρια ανά αυτοκίνητο για να το προωθήσουμε και δεν ξοδεύουμε τίποτα μετά την εγγύηση για την εμπειρία του πελάτη».

Ουσιαστικά, εννοεί ότι η εταιρεία θα πρέπει να προσφέρει μια καλή εμπειρία στον εκάστοτε αγοραστή, ακόμα και μετά την πώληση του αυτοκινήτου. Παρέχοντας του περισσότερες υπηρεσίες.

Σημαντικό πρόβλημα το μειωμένο απόθεμα

Τον τελευταίο χρόνο οι αντιπροσωπείες είναι σε αρκετά δύσκολη θέση, λόγω της μείωσης των αποθεμάτων σε νέα οχήματα. Επιπλέον, υπάρχουν φαινόμενα πώλησης οχημάτων πάνω από την τιμή των καταλόγων, κυρίως στα περιζήτητα μοντέλα.

Ford: Στηρίζει την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων

Τέλος, η Ford έχει προειδοποιήσει τις αντιπροσωπείες για επερχόμενα σκληρά μέτρα, καθώς έχουν παρατηρήσει προσαυξήσεις σε τιμές, οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν δυσφήμιση στην εταιρεία.

abb_img