Η Hyundai Genesis, απομακρύνεται από τα προηγούμενα σχέδια της να κυκλοφορήσει μόνο πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα από το 2025, λέγοντας ότι θα επικεντρωθεί πρώτα στα υβριδικά. Εν τω μεταξύ, η αυτοκινητοβιομηχανία, εργάζεται σε μια νέα αρχιτεκτονική για ηλεκτρικά οχήματα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Genesis, Μάικ Σονγκ, δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης, ότι «οι πελάτες θέλουν πλέον τα υβριδικά περισσότερο από τα EVs, επομένως θέλουμε πραγματικά να φέρουμε το υβριδικό Genesis στην αγορά το συντομότερο δυνατό». Και το πιο σημαντικό, πρόσθεσε: «Θα το εφαρμόσουμε σε όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα».
Έτσι, φαίνεται ότι θα δούμε πολλά μοντέλα Genesis με υβριδικά συστήματα στο άμεσο μέλλον. Το αν θα είναι plug-in υβριδικά ή πλήρη υβριδικά δεν είναι ακόμα σαφές.
Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι η εταιρεία, απομακρύνεται πολύ από το μονοπάτι όσον αφορά τον στόχο του να λανσάρει μόνο πλήρως ηλεκτρικά οχήματα από το 2025 . Μέχρι το 2030, η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει «να γίνει μια μάρκα οχημάτων 100 τοις εκατό μηδενικών εκπομπών».
Ωστόσο, η Genesis δεν εγκαταλείπει τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της. Η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται σε μια νέα αποκλειστική αρχιτεκτονική EV. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες σε αυτό το σημείο. Υπήρξαν φήμες ότι η Genesis ενδιαφέρεται να προμηθευτεί το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης υψηλής απόδοσης της Lucid, για το επερχόμενο σπορ αυτοκίνητο της. Το Genesis χρησιμοποιεί αυτήν τη στιγμή την πλατφόρμα E-GMP του Ομίλου Hyundai για το GV60, αλλά δεν θα τη χρησιμοποιήσει για τα μελλοντικά μοντέλα.
Μιλώντας για το GV60, η Genesis παρουσίασε το GV60 Magma Concept στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood 2024 στο Ηνωμένο Βασίλειο αυτό το Σαββατοκύριακο. Η Magma είναι η μάρκα επιδόσεων της Genesis και το GV60 Magma Concept είναι ένα παρακλάδι του πλήρως ηλεκτρικού Genesis GV60, που προορίζεται για παραγωγή «σύντομα». Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, το EV θα κυκλοφορήσει στη Νότια Κορέα το τρίτο τρίμηνο του επόμενου έτους και στην Ευρώπη το 4ο τρίμηνο του 2025.
Δεν υπάρχουν ακόμα τεχνικά δεδομένα για το αναβαθμισμένο GV60 στο σχέδιο Magma. Καθώς το GV60 βασίζεται στο E-GMP της Hyundai, διαθέτει σύστημα 800 volt με ισχύ φόρτισης έως και 240 kW. Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία 77,4 kWh μπορεί να φορτιστεί από δέκα έως 80 τοις εκατό σε 18 λεπτά. Η ισχύς είναι μεταξύ 228 ίππων στο βασικό μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς και 489 ίππων, στο προηγούμενο κορυφαίο μοντέλο GV60 Performance AWD.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε το παγκόσμιο δυναμικό ντεμπούτο του GV60 Magma Concept στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood 2024», δήλωσε ο Chief Creative Officer της Genesis, Luc Donckerwolke.
«Η ιστορική κληρονομιά και το ενθουσιώδες κοινό του φεστιβάλ παρέχουν μια ιδανική πλατφόρμα για να αναδείξουμε τις δυνατότητες του νέου μας προγράμματος Magma και να τονίσουμε την ισχυρή μας δέσμευση για υψηλές επιδόσεις. Προσκαλούμε όλους τους παρευρισκόμενους να βυθιστούν στην πλήρη εμπειρία Genesis και να γίνουν μάρτυρες της δυναμικής ενέργειας και δύναμης του Genesis Magma.”
Πηγή: Electrive