Γιατί οι σταθμοί φόρτισης EV δεν θα είναι τόσο βολικοί όσο τα βενζινάδικα

Σήμερα, ορισμένα βενζινάδικα έχουν ήδη προσθέσει φόρτιση EV, με τη Shell να σχεδιάζει να εγκαταστήσει 50.000 σταθμούς φόρτισης έως το 2025.

Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για τη μαζική υιοθέτηση των EV είναι ότι η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν είναι τόσο εύκολη, όσο το γέμισμα με βενζίνη. Και η φόρτιση ενδέχεται να μην μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό το επίπεδο άνεσης… σύντομα.

Για αρχή, οι σταθμοί φόρτισης γενικά δεν εμφανίζουν ξεκάθαρα τις τιμές. Δεν θα βρείτε πινακίδες που να δείχνουν μια συγκεκριμένη τιμή, όπως βλέπετε πάνω από τις αντλίες των πρατηρίων καυσίμων.

Η AAI (Alliance for Automotive Innovation) πρότεινε να εξαρτηθεί η ομοσπονδιακή χρηματοδότηση για νέους σταθμούς φόρτισης από την τιμολόγηση ανά kwh, αλλά οι περισσότεροι καταναλωτές δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτή τη μέτρηση.

Οι διαφορές των σταθμών φόρτισης σε σχέση με τα βενζινάδικα που θα πρέπει να επιλυθούν

Πολλοί σταθμοί φόρτισης δεν δέχονται επίσης πιστωτικές κάρτες, απαιτώντας συχνά από τους οδηγούς να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό που να απευθύνεται στο εκάστοτε χειριστικά πλαίσιο του σταθμού.

Στο παρελθόν, αυτό σήμαινε ότι οι οδηγοί έπρεπε να έχουν μια συλλογή από κάρτες για να χρησιμοποιούν διαφορετικούς σταθμούς φόρτισης. Αυτό έχει βελτιωθεί κάπως με τις πιο εξελιγμένες εφαρμογές.

Το AAI πρότεινε επίσης να απαιτείται από τους σταθμούς φόρτισης να παραμένουν ανοιχτοί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα για να λαμβάνουν ομοσπονδιακή χρηματοδότηση, αλλά η E&E σημείωσε ότι πολλά πρατήρια βενζίνης δεν παραμένουν ανοιχτά όλη τη νύχτα.

Αυτό το μοντέλο θα μπορούσε να αποδειχθεί πιο ενδιαφέρον από ένα βενζινάδικο, καθώς επιτρέπει στους οδηγούς να ψωνίζουν ή να τρώνε ενώ φορτίζουν τα αυτοκίνητα τους. Αλλά σημαίνει επίσης ότι, ακόμη και όταν οι σταθμοί φόρτισης βρίσκονται αρκετά κοντά σε αυτοκινητόδρομους, μπορεί να χρειαστεί αρκετή αναζήτηση για να τους εντοπίσει κανείς.

Οι σταθμοί φόρτισης θα χρειαστούν επίσης σύντομα περισσότερο χώρο προκειμένου να μπορούν να φιλοξενήσουν μεγάλα οχήματα, φορτηγά και ρυμουλκούμενα. Αυτό ήταν ένα πρόβλημα από τότε που οι οδηγοί άρχισαν να ρυμουλκούν με το Tesla Model X και είναι πιο επίκαιρο από ποτέ, καθώς μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών έρχεται στην αγορά.

Το ημιφορτηγό Faraday Future “φωτίζει” το μέλλον της μεταφοράς αγαθών

Ενώ ο αριθμός των δημόσιων σταθμών φόρτισης έχει αυξηθεί σημαντικά, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές περιοχές χωρίς σημεία φόρτισης, ιδιαίτερα στις αστικές περιοχές.

Δόθηκε μεγάλη προσοχή στην ενεργοποίηση των οδικών ταξιδιών με ηλεκτρικά οχήματα, αλλά η έλλειψη φόρτισης σε αστικό πλαίσιο θα μπορούσε να εμποδίσει την ηλεκτρική επέλαση, η οποία έχει τη δυνατότητα να μειώσει τις εκπομπές ρύπων και να βελτιώσει την ποιότητα του αέρα στις κατοικημένες περιοχές.

Σήμερα, ορισμένα βενζινάδικα έχουν ήδη προσθέσει φόρτιση EV, με τη Shell να σχεδιάζει να εγκαταστήσει 50.000 σταθμούς φόρτισης με τη θυγατρική Ubitricity έως το 2025.

Η Shell θα εγκαταστήσει 50.000 πρωτοποριακούς σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Βρετανία

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!