Γιατί τα μπλουζάκια της Lime γράφουν «Break Up With Cars»;

Η Lime παροτρύνει τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν τα αυτοκίνητά τους, με τη νέα της καμπάνια «Break Up With Cars».

Ακούστε το άρθρο

Η Lime προσφέρει ανταμοιβή για την απομάκρυνση των ανθρώπων από τα αυτοκίνητα τους. Η λογική του να αφήνουμε το αυτοκίνητο στο σπίτι είναι και αυτή μια αυξανόμενη τάση μεταξύ των κατοίκων των πόλεων.

Αφού πολλοί έχουν καταλήξει ότι η ταλαιπωρία και τα περιβαλλοντικά μειονεκτήματα της ιδιοκτησίας αυτοκινήτου στις πόλεις υπερτερούν των οφελών.

Με τις μεταφορές να συμβάλλουν στο 20% περίπου των παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα, ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος της ιδιοκτησίας ενός αυτοκινήτου βαραίνει όλο και περισσότερο τις αποφάσεις των οδηγών.

Mercedes-Benz EQ Formula-E Team eBike: Ταξιδιάρα ψυχή!

Η Lime επιβραβεύει τους χρήστες της μικροκινητικότητας στις πόλεις

Ωστόσο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι φυσικά πολύ μεγαλύτερα ηλεκτρικά οχήματα από τα μικρότερα προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα, όπως τα ηλεκτρικά ποδήλατα και τα ηλεκτρικά σκούτερ. Έτσι το κυκλοφοριακό κομφούζιο στα μεγάλα αστικά κέντρα παραμένει.

Σήμερα, πολλές αστικές περιοχές διαθέτουν αρκετά κοινόχρηστα ηλεκτρικά σκούτερ, ηλεκτρικά ποδήλατα και ηλεκτρικά μοτοποδήλατα όπως αυτά που παρέχει η Lime. Έτσι μπορεί κανείς να φτάσει στον προορισμό του εύκολα σε πυκνοκατοικημένες πόλεις, χωρίς αυτοκίνητο.

500 Iride: Το νέο ηλεκτρικό πατίνι της Fiat

Συνήθως είναι και μια πιο οικονομική διαδικασία, πόσο μάλλον τώρα που το κόστος των καυσίμων αλλά και της ασφάλισης και της συντήρησης ενός αυτοκινήτου, είναι αρκετά ακριβά.

Έτσι η Lime δίνει κίνητρα στους επιβάτες που αναλαμβάνουν την δέσμευση εγκαταλείψουν το αυτοκίνητό τους για μια χρονική περίοδο που κυμαίνεται από μία μέρα έως ολόκληρο τον μήνα.

Οι ανταμοιβές ποικίλλουν και περιλαμβάνουν από διαδρομές με Lime αξίας έως και 3.500 δολάρια, μέχρι μπλουζάκια και κράνη.

Τα ταξί στο Λονδίνο απειλούνται από τη μικροκινητικότητα

Συνδυασμένη μετακίνηση: Το μέλλον των αστικών κέντρων

Η Lime πέρασε τον προηγούμενο χρόνο λανσάροντας πολλά νέα μοντέλα κοινόχρηστων μέσων μικροκινητικότητας.

Το θέμα είναι όμως ότι πλέον οι εταιρείες μικροκινητικότητας κοινόχρηστων σκούτερ συμβάλλουν στην προσθήκη μιας ευρύτερης ιδέας για τις μελλοντικές πόλεις. Και σε αυτές τις πόλεις το αυτοκίνητο δεν είναι ο πρωταγωνιστής.

Τα αυτοκίνητα είναι πιθανό να παραμείνουν ένα σημαντικό μέρος του συνδυασμού των μεταφορών. Μολαταύτα τα άλλοτε αναμφισβήτητα οφέλη τους δημιουργούν ερωτηματικά ολοένα και περισσότερο στις πολυσύχναστες πόλεις.

4 πόλεις ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη μικροκινητικότητα

Πόλεις όπως το Παρίσι πρωτοστατούν στις απαγορεύσεις αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης. Άλλωστε οι κυβερνήσεις θέλουν να δημιουργούν πόλεις φιλικές προς τους πεζούς και τα οχήματα μικροκινητικότητας, όπως είναι τα ποδήλατα και τα σκούτερ.

Πολλές χώρες προσφέρουν φορολογικά κίνητρα στους πολίτες που επιλέγουν να κάνουν ποδήλατο ή πατίνι αντί να οδηγούν αυτοκίνητα. Και φυσικά σε όσους πραγματοποιούν την στροφή προς την ηλεκτροκίνηση.

Οι «πόλεις για τους ανθρώπους» γίνονται μια υψηλότερη προτεραιότητα για τους κατοίκους των πόλεων. Και έτσι ίσως σιγά σιγά δεν θα χρειάζονται και ιδιαίτερα κίνητρα για να εγκαταλείψει κανείς τα αυτοκίνητο του.

Μέχρι τότε όμως, η Lime θα υπενθυμίζει αυτό το γεγονός διανέμοντας δωρεάν διαδρομές και μπλουζάκια.

abb_img