Η γερμανική εταιρεία βρίσκεται σε φάση εξηλεκτρισμού της γκάμας της, με τη νέα Macan να διατίθεται αποκλειστικά με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Είναι η πρώτη φορά που η νέα ηλεκτρική Porsche Cayenne, εμφανίζεται σε δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring.
Η νέα Porsche Cayenne στην κορυφαία έκδοσή της, την Turbo E-Hybrid, αποδίδει 739 ίππους και ροπή 950 Nm. «Διαβάζοντας» τις φωτογραφίες, η Porsche δοκιμάζει την απόσταση από το έδαφος και τη διαδρομή της ανάρτησης, στο δύσκολο τερέν της δημοφιλούς γερμανικής πίστας.
Κι οι τέσσερις θόλοι των τροχών αλλά και το κάτω μέρος του πρωτότυπου εξέλιξης, καλύπτονται με συμπαγή αφρό. Τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα στην κάτω περιοχή του μπροστινού προφυλακτήρα, ήταν κλειστά.
Υποψιαζόμαστε ότι η επίσημη παρουσίαση θα γίνει στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026, με τις πρώτες παραδόσεις στους αγοραστές να γίνονται την επόμενη χρονιά, ενώ θα πωλείται παράλληλα με τις εκδόσεις βενζίνης, αλλά και τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne.
Η ηλεκτρική Cayenne θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα PPE με τη μικρότερη Macan και το νέο Audi Q6 E-tron. Η πλατφόρμα PPE γνωρίζουμε ότι είναι εξοπλισμένη με αρχιτεκτονική 800 volt για φόρτιση σε ταχύτητες άνω των 270 kW.
Η Cayenne, είναι αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στη γερμανική γκάμα. Η Porsche ευελπιστεί, ότι το 80% των αυτοκινήτων που πουλάει, θα είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030.
Πηγή: Autocar