Το όνομα θα αλλάξει όταν το αυτοκίνητο κάνει facelift, δήλωσε πηγή κοντά στη Honda. «Οι πελάτες στην Κίνα απλά δεν μπορούν να το προφέρουν», είπε η πηγή.
Σύμφωνα με το νέο σχήμα ονομασίας, η Honda στην Κίνα έχει διατηρήσει τα γράμματα P και S. Αλλά ανάλογα με το ποια κοινοπραξία κατασκευάζει το αυτοκίνητο. Πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε στην Ευρώπη να μετονομάσει το αυτοκίνητο σε Y1. Η Honda είπε ότι θα κυκλοφορήσει συνολικά 10 νέα ηλεκτρικά στην Κίνα έως το 2027.
Η ξεχωριστή επωνυμία EV αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής της Honda στην Κίνα. Επειδή θέλει να μεταφέρει την ανερχόμενη αγορά της μάρκας της στο ηλεκτρικό. Και σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί καλύτερα εν μέσω ενός βάναυσου πολέμου τιμών.
Η μετάβαση στη νέα γλώσσα ονομασίας και σχεδίασης ήρθε πολύ αργά για το νέο χάτσμπακ e:NS2 μεσαίου μεγέθους. Και το οποίο μόλις κυκλοφόρησε στην Κίνα στα 159.800 ¥ (17.700 £), μια τιμή τόσο φθηνή που η Honda χάνει το ισοδύναμο των £ 5500 ανά αυτοκίνητο, είπε η πηγή.
Το e:NS2 , το οποίο θα μπορούσε ενδεχομένως να ακολουθήσει το e:Ny1 στην Ευρώπη, διαθέτει μπαταρία 68,8 kWh για αυτονομία CLTC 545 χλμ.
Η Honda πουλά το e:Ny1 στο Ηνωμένο Βασίλειο από 39.995 £, αν και δίνει μεγάλες εκπτώσεις (επί του παρόντος 3.000 £. Με χρηματοδότηση μόλις 1,9% ΑΠΡ), σε μια προσπάθεια να πετύχει τον στόχο της για το 2024.