Hyper SSR 1224 PS: Η ανάσα του δράκου!

Η GAC παρουσίασε το υπεραυτοκίνητο της Κίνας, το Hyper SSR, με 1.207 ίππους και χρόνο 0-100 χλμ/ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα.

Ακούστε το άρθρο

Το Hyper SSR είναι μέρος της νέας υπο-μάρκας Hyper performance με τρεις παραλλαγές, με πολυτελές εσωτερικό και αεροδυναμική σχεδίαση. Η πρωτοποριακή τεχνολογία του supercar, οι πινελιές από ανθρακονήματα, η κάθετη δύναμη 220 lbs και η μπαταρία 75 kWh το ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές του.

Η Κίνα έχει επιτέλους ένα υπεραυτοκίνητο χάρη στον όμιλο Guangzhou Automobile Group (GAC) που ονομάζεται Hyper SSR. Το τέρας των 1.207 ίππων διαθέτει πόρτες πεταλούδας και ισχυρό χρόνο επιτάχυνσης γθα τα 0-100 χλμ/ώρα στα 1,9 δευτερόλεπτα, χάρη στους τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες του.

Αρχικά ως μέρος της σειράς Aion, η GAC αποφάσισε να μετατρέψει τη σειρά Hyper στη δική της εμπορική μάρκα για να της δώσει μεγαλύτερο κύρος. Βοηθά βεβαίως να δικαιολογηθεί η τιμή του σχεδόν 230.000 $ του σπορ αυτοκινήτου, που το τοποθετεί στο ίδιο βάθρο, με μερικές από τις καλύτερες μάρκες επιδόσεων στον κόσμο.

Με γνωστή συνταγή!

Το SSR είναι ένα ακρωνύμιο για τις λέξεις “Super, Sport, Race” και προσφέρεται σε τρεις παραλλαγές: Hyper SSR, Hyper SSR Sprint και Hyper SSR Ultimate. Το ελκυστικό κουπέ,  μοιάζει σαν ένα μίγμα πολλών διαφορετικών εξωτικών αυτοκινήτων που έχουμε δει με την πάροδο του χρόνου.

Η εταιρεία προφανώς ξέρει τι κάνει, καθώς περιλαμβάνει όλα τα είδη εξοπλισμού που θα μπορούσατε να περιμένετε από ένα εξωτικό αυτοκίνητο κορυφαίας τεχνολογίας, όπως άφθονες πινελιές από ανθρακονήματα, ειδικές ζάντες, ρότορες από ανθρακονήματα, τεράστιες κόκκινες δαγκάνες φρένων και εσωτερικό λουσμένο με δέρμα, Αλκαντάρα αλλά και περισσότερες ίνες άνθρακα. Η εταιρεία λέει ότι το «αεροσκάφος», δημιουργεί 220 λίβρες κάθετης δύναμης.

Το εσωτερικό είναι σχετικά απλό με μια μεγάλη οθόνη αφής 14,6 ιντσών στο κέντρο και μια μικρότερη οθόνη 8,8 ιντσών πάνω από το τιμόνι στο ταμπλό που λειτουργεί ως πίνακας οργάνων. Το τιμόνι ξαφνιάζει, αφού είναι ιδιαίτερα ορθογώνιο.

Εξωπραγματικές επιδόσεις

Υπάρχουν κάπως αντικρουόμενες αναφορές για την πραγματική ισχύ του οχήματος, με κάποιους να λένε 1.207 ίππους και 907 lb-ft ροπής και άλλους να ανεβαίνουν στους 1.224 ίππους. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η εταιρεία λέει ότι οι αργότερες εκδόσεις θα επιταχύνουν από 0-100 χλμ/ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα, ενώ οι γρηγορότερες θα φτάσουν τα 1,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα!

Δεν υπάρχουν πολλά supercars που μπορούν να πλησιάσουν αυτούς τους χρόνους επιτάχυνσης. Το όχημα διαθέτει ένα πακέτο μπαταριών 75 kWh που το βοηθά να προσφέρει μια θεωρητική αυτονομία 505 χλμ.

 

 

abb_img