Η Hyundai και η Iveco επιθυμούν να επεκτείνουν την υπάρχουσα συνεργασία τους και να συμπεριλάβουν βαρέα επαγγελματικά ηλεκτρικά οχήματα. Πρόσφατα, η Iveco έκανε γνωστά τα σχέδια της για ένα ελαφρύ ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία της Hyundai. Πλέον, οι 2 εταιρείες εκφράζουν την πρόθεσή τους να εστιάσουν στην ανάπτυξη βαρέων οχημάτων.
Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν μια επιστολή προθέσεων για την ανάπτυξη ηλεκτρικών βαρέων φορτηγών προοριζόμενων για τις ευρωπαϊκές αγορές. Οι προθέσεις συμπεριλαμβάνουν οχήματα με μπαταρίες, αλλά και κυψέλες καυσίμου. Παρά τη σύντομη ανακοίνωση, δεν υπήρξαν περισσότερες λεπτομέρειες.
Iveco: Ηλεκτρικό επαγγελματικό με τη βοήθεια της… Hyundai
Τα Iveco eDaily FCEV και E-Way H2 ήταν μόνο η αρχή
Θυμίζουμε πως η συνεργασία μεταξύ της Hyundai και της Iveco ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2022 με την παρουσίαση του φορτηγού Iveco eDaily FCEV και του λεωφορείου E-Way H2, τα οποία τεχνολογία κυψελών καυσίμου.
Με την πρόσφατη ανακοίνωση ενός κοινού ελαφρού ηλεκτρικού οχήματος με μπαταρία, η συνεργασία επεκτείνεται για πρώτη φορά στην κατηγορία BEV. Παράλληλα, η Iveco επεκτείνει τη γκάμα της προσθέτοντας ένα ακόμη ηλεκτρικό μοντέλο μπαταρίας κάτω από το eDaily.
Το Iveco eDaily σηκώνει… «βάρη» και σπάει ρεκόρ!
Ο Luca Sra, Πρόεδρος της Επιχειρηματικής Μονάδας Φορτηγών στην Iveco, σχολίασε:
«Αυτή η συμφωνία όχι μόνο θα εμπλουτίσει τα προϊόντα μας, αλλά θα ενισχύσει την εταιρική σχέση μας με τη Hyundai, προάγοντας συνεχείς συνεργατικές προσπάθειες για μια πιο βιώσιμη κοινωνία».
Αυτή η νέα συνεργασία σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα στον τομέα των βαρέων ηλεκτρικών οχημάτων.
Το Hyundai Ioniq 7 πιο κοντά από ποτέ
Η πορεία των Hyundai και Iveco
Επιπλέον, όπως είναι γνωστό, η Iveco ανέλαβε την πρωτοβουλία για την ανάπτυξη βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών μετά τη λήξη της συνεργασίας με τη Nikola Motor. Ταυτόχρονα, τη δική της γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών για την ευρωπαϊκή αγορά, ενώ η Iveco Bus προσφέρει ήδη λεωφορεία με μπαταρίες και κυψέλες καυσίμου.
Όσο για τη Hyundai, διαθέτει προς το παρόν το φορτηγό υδρογόνου Xcient Fuel Cell. Το μοντέλο 27 τόνων κυκλοφόρησε στην αγορά για πρώτη φορά το 2020. Ακόμη, μια αναθεωρημένη έκδοση κυκλοφόρησε στα μέσα του 2021.