H ανακοίνωση της εμπορικής συνέχειας της Alfa Romeo Giulia και μάλιστα ως ηλεκτρική, ήρθε να δώσει χαρά στους φανατικούς υποστηρικτές της. Η Giulia θα συνεχίζει να κυκλοφορεί στους δρόμους για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής φίρμας Jean-Philippe Imparato, επιβεβαίωσε ότι είναι στα σκαριά η επόμενη γενιά του μοντέλου, η οποία θα είναι σε θέση να «κοντράρει» την BMW Σειρά 3.
Alfa Romeo Tonale: Μία Ιταλίδα από την… Ελλάδα!
Το μήνυμά του ήταν σαφές και με πολλούς αποδέκτες:
«Δεν εγκαταλείπουμε τη Giulia. Θα υπάρξει μια μελλοντική Giulia και θα είναι ένα μοντέλο μόνο ηλεκτρικό».
Είναι θέμα χρόνου να σταματήσουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που είναι διαθέσιμοι με το ιταλικό μοντέλο. Και όπως όλα δείχνουν η μελλοντική Alfa Romeo Giulia θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Το μήνυμα ελήφθη και η ηλεκτροκίνηση είναι εδώ για τα καλά.
Η νέα Alfa Romeo Spider θα είναι ηλεκτρική!
Με την Alfa Romeo να ανακοινώνει ότι θα διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2027, η επιλογή και για την Giulia ήταν μονόδρομος. Και επί της ουσίας δεν υπάρχει χρόνος για τη Giulia, να αποκτήσει ένα μοντέλο επόμενης γενιάς με θερμικό κινητήρα.
Σκέψεις για σπορ αυτοκίνητα
Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας αποκάλυψε ότι υπάρχουν σχέδια για κάποια σπορ αυτοκίνητα, τα οποία ωστόσο θα είναι ελάχιστα. Άφησε να εννοηθεί επίσης ότι ορισμένα από αυτά θα έχουν σαφείς επιρροές από τα Duetto και Tipo 33.
Alfa Romeo: Θέλει να ρεφάρει με… Tonale
Επιστροφή της Giulietta;
Επιπλέον, αρκετός λόγος έχει γίνει για την επιστροφή ή όχι της Giulietta. Ουσιαστικά, ο επικεφαλής της ιταλικής φίρμας αναφέρει ότι η Tonale έχει πάρει τη θέση της.
Εξηγώντας το παραπάνω, διευκρίνισε ότι το παλιό μοντέλο απευθυνόταν κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά. Τέλος, η έμμεση αντικατάστασή του από την Tonale απαντά στα σχέδια επέκτασης της εταιρείας παγκοσμίως. Και φαίνεται ότι ανταποκρίνεται καλύτερα σε αυτά.
Alfa Romeo Tonale: «Ποδαρικό» με νέα ειδική έκδοση!
Ο Όμιλος Stellantis ελπίζει ότι η Tonale θα πρωτοστατήσει στις επιτυχίες της ιταλικής μάρκας, δίνοντας της απαραίτητη ώθηση για να πετύχει τους στόχους της. Δηλαδή, σε περισσότερες από 100.000 πωλήσεις ετησίως.