Η Audi επιστρέφει στο Zwickau!

Τα Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Zwickau. Η επιστροφή εκεί αποτελεί και επιστροφή στις ρίζες της Audi.

Ακούστε το άρθρο

Τα Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Audi, με τη μάρκα να λανσάρει περισσότερα από 20 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά, έως το 2025.

Τα δύο μοντέλα αποτελούν μία ιδανική ευκαιρία εισόδου στην ηλεκτρική κινητικότητα, προσφέροντας τους κορυφαίους χώρους στην κατηγορία και τεχνολογία αιχμής.

Είναι ήδη γνωστό ότι η Audi σταματά σταδιακά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης, με ορίζοντα το 2033.

Audi: Tα EV’s θα είναι το ίδιο επικερδή με τα θερμικά έως το 2024

Επιπλέον, από το 2026, η εταιρεία θα λανσάρει στην παγκόσμια αγορά μοντέλα αποκλειστικά με ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα. Επιταχύνοντας, έτσι τον μετασχηματισμό της προς την ηλεκτροκίνηση.

Επίσης, να σημειώσουμε ότι η κατασκευή των Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο του Zwickau. Όπως επίσης και η παραγωγή των ID.3 και ID.4. Πολύ πρόσφατα, μπήκαν το ID.5 και το Cupra Born.

Audi Q4 e-tron in Zwickau: In its transition to electromobility, Audi is turning to synergies within the whole group.

Κοινό χαρακτηριστικό όλων των ηλεκτρικών μοντέλων, η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) του Volkswagen Group.

Στο εργοστάσιο του Zwickau στη Σαξονία, απασχολούνται περίπου 8.500 υπάλληλοι, σε μία διαδικασία με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα άνθρακα. Ανάμεσά τους, 350 εργαζόμενοι της εταιρείας οι οποίοι είναι σε μία φάση μετεκπαίδευσης.

Στο βάθος… το Q6 e-tron

Μετά από απασχόληση ενός έτους στο Zwickau, οι  υπάλληλοι θα φέρουν την εμπειρία τους στο εργοστάσιο του Ingolstadt. Από το 2023 θα λαμβάνει χώρα η κατασκευή του Q6 e-tron, επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία ηλεκτροκίνησης της φίρμας.

Το μοντέλο Q6 e-tron, θα χρησιμοποιεί επίσης, μια νέα πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση: την Premium Platform Electric (PPE), που ανέπτυξαν από κοινού Audi και Porsche.

Φυσικά, παρ’ όλες τις συνέργειες που έχουν λάβει χώρα στο Zwickau, με στόχο τη διατήρηση των τιμών πώλησης σε προσιτά επίπεδα, είναι σημαντικό ότι παραμένει διακριτός ο χαρακτήρας της μάρκας.

Η επιστροφή της Audi στις ρίζες της

Οι ρίζες της μάρκας με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια είναι στη Σαξονία. Πιο συγκρεκριμένα, όταν έπρεπε να επεκτείνει την επιχείρησή του, ο ιδρυτής της εταιρείας August Horch πήγε στο Zwickau. Εκεί «δήλωσε» την εταιρεία «A. Horch Motorenwagenwerke AG», το 1904, θέτοντας τα θεμέλια για την κατασκευή αυτοκινήτων στη Σαξονία.

Οι ρίζες της εταιρείας με τα τέσσερα δακτυλίδια στη Σαξονία. Η ιστορία της Audi παρουσιάζεται στο Μουσείο August Horch, στο Zwickau.

Επιπλέον, μετά από διαφωνίες με το διοικητικό συμβούλιο, ο Horch εγκατέλειψε την εταιρεία του και ίδρυσε την «August Horch Automobilwerke GmbH» το 1909, η οποία μετονομάστηκε σε «Audi-Automobilwerke m.b.H.» το 1910.

Στη συνέχεια, το 1932, οι τέσσερις εταιρείες Audi, DKW, Horch και Wanderer σχημάτισαν την «Auto Union AG». Αυτή είναι που επέλεξε ως εμπορικό σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια και στη συνέχεια έχουμε την Audi, όπως τη γνωρίζουμε.

abb_img