Η διαδικασία του restomod είναι ένα φαινόμενο, το οποίο βλέπουμε συχνά τα τελευταία χρόνια. Παλαιότερα εμβληματικά μοντέλα, αποκτούν σύγχρονα μηχανικά μέρη και τεχνολογίες, ενώ τις περισσότερες φορές ο θερμικός κινητήρας δίνει τη θέση του σε ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Αυτή την κατεύθυνση ακολούθησαν 12 μαθητευόμενοι της Audi, παρουσιάζοντας στις 8 Ιουλίου, το σύγχρονο NSU Prinz 4.
Η παρουσίαση του πρωτότυπου μοντέλου έγινε με αφορμή τον εορτασμό των 150 χρόνων λειτουργίας του εργοστασίου της Audi στο Neckarsulm. Ωστόσο, το αναγεννημένο NSU δεν διατήρησε το κλασικό όνομά του, αφού οι μαθητευόμενοι το μετονόμασαν σε EP4. Ειδικότερα, το αρχικό «Ε» υποδηλώνει την ηλεκτρική κίνηση του μοντέλου από τη λέξη Electric, ενώ το «P4» αφορά την ονομασία Prinz 4.
Audi on Tour Dream Edition: Ανακαλύπτοντας το μέλλον!
Εξωτερικά, το NSU EP4 διατήρησε αρκετά από τα τμήματα του πρώτου Prinz 4, ενώ είναι βαμμένο σε χρώματα Suzuka Grey και Brilliant Black της Audi. Φυσικά, διαθέτει ένα αρκετά φαρδύτερο αμάξωμα, ενώ ενσωματώνει σχεδόν όλα τα εμφανισιακά χαρακτηριστικά του κλασικού NSU. Ωστόσο, το σημείο που το κάνει να ξεχωρίζει, είναι κάτω από το αμάξωμά του.
Εκεί, οι μαθητευόμενοι χρησιμοποίησαν ως βάση ένα τροποποιημένο πάτωμα του μικρότερου μοντέλου της γερμανικής φίρμας, του Audi A1. Επιπλέον, επέλεξαν τους άξονες του A1, καθώς και το σύστημα πέδησής του.
Τέλος, στο εσωτερικό του NSU EP4 συναντάμε μία άκρως «αθλητική» εικόνα, με το roll cage σε κίτρινο χρώμα να δημιουργεί την κατάλληλη αντίθεση. Ωστόσο, εκτός από τα bucket καθίσματα, υπάρχει μόνο μία οθόνη η οποία προβάλλει τις λειτουργίες του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.
Η Audi Sport «έκλεισε» τα 40 και βαδίζει… ηλεκτρικά!
Το αναγεννημένο NSU με ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων της Audi
Το κλασικό NSU Prinz 4 διέθετε έναν 2κύλινδρο κινητήρα βενζίνης στο πίσω μέρος, ο οποίος απέδιδε 30 ίππους. Ωστόσο, τώρα τη θέση του εν λόγω θερμικού μοτέρ καταλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 240 ίππων, από το Audi e-tron του 2020.
Επιπλέον, ενέργεια στο ηλεκτρικό μοτέρ προσφέρει μία μπαταρία από το Plug-in Hybrid Audi Q7 TFSI e-quattro. Μάλιστα, η μπαταρία είναι στο εμπρός μέρος του NSU, εκεί που παλαιότερα υπήρχε το ρεζερβουάρ καυσίμου.
Το νέο Audi Q6 e-tron προπονείται σκληρά στα χιόνια!
Η ηλεκτροκίνητη μηχανή «αναπνέει» μέσω μιας ευρείας εισαγωγής αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Παράλληλα, η θερμότητα της μπαταρίας μπορεί να διαφύγει από ένα μεγάλο άνοιγμα στο καπό. Ωστόσο, η πίσω πόρτα βελτιώνει την ψύξη και μπορεί να στερεωθεί σε μισάνοιχτη θέση, θυμίζοντας τα αγωνιστικά αυτοκίνητα NSU. Έτσι, εκεί που μία σειρά από χοάνες καρμπυρατέρ έδειχναν τις σπορ προθέσεις του μοντέλου, το EP4 μας δείχνει τώρα τον ηλεκτροκινητήρα του.