Η BMW πηγαίνει το marketing σε άλλο επίπεδο, θέλοντας να αφήσει το στίγμα της και να αποτυπωθεί στο μυαλό των επίδοξων αγοραστών της. Πρόσφατα, η γερμανική φίρμα προχώρησε στην κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για μία νέα καινοτόμο ιδέα. Σύμφωνα με αυτή, το λογότυπο της εταιρείας που συναντάμε στο μπροστινό μέρος των μοντέλων της, θα ψεκάζει… άρωμα.
Η BMW ποντάρει στο γεγονός ότι ο άνθρωπος θυμάται καλύτερα μέσω της όσφρησης παρά μέσω της όρασης. Για την ακρίβεια ένας μέσος άνθρωπος μπορεί να θυμηθεί με ακρίβεια 65% ένα άρωμα έπειτα από έναν χρόνο. Σε ότι αφορά την οπτική μνήμη, αυτή δεν διαρκεί τόσο πολύ, αφού σε μερικούς μήνες φθίνει κατά 50%. Έτσι, ο κόσμος θα συνδυάζει το μοναδικό αυτό άρωμα με τη γερμανική φίρμα.
Το άρωμα της BMW θα βγαίνει από το έμβλημά της
Σύμφωνα με την πατέντα που κατέθεσε η BMW, το μυστικό βρίσκεται κάτω από το σήμα της, στο ρύγχος, καθώς επίσης και στην ουρά του αυτοκινήτου. Ειδικότερα, το σήμα της εταιρείας ανεβαίνει από το αμάξωμα και πηγαίνει κάθετα ή οριζόντια. Την ίδια στιγμή, εκτοξεύει το άρωμα που αντιπροσωπεύει τον «χαρακτήρα» της φίρμας από το Μόναχο.
Ο εκάστοτε ιδιοκτήτης επιλέγει πότε το αυτοκίνητο θα ψεκάζει το άρωμα. Αυτό θα το κάνει από το εσωτερικό του αυτοκινήτου με τη χρήση του κλειδιού. Επίσης, ο ψεκασμός θα είναι αυτόματος, κάθε φορά που το αυτοκίνητο ανιχνεύει το κλειδί σε κοντινή απόσταση.
Η BMW Σειρά 7 παίζει μεγάλη… μπάλα!
Χρήσιμο και για την προστασία από τους κλέφτες
Να σημειώσουμε ότι ο εν λόγω μηχανισμός, θα έχει και αποτρεπτικό χαρακτήρα καθώς μπορεί αντί για άρωμα να περιλαμβάνει και σπρέι πιπεριού. Με αυτό τον τρόπο θα κρατάει τους επίδοξους ληστές μακριά, καθώς και όσους επιδιώκουν την πρόκληση ζημιών σε πολυτελή οχήματα.
Τέλος, η εταιρεία δεν ξέχασε το εσωτερικό των μοντέλων της. Παράλληλα, με το σύστημα ψεκασμού, η εταιρεία παρουσίασε και μία δεύτερη πατέντα. Αυτή αφορά τον αρωματισμό του εσωτερικού, μέσω των αεραγωγών του κλιματισμού.