Τον Ιανουάριο, ανακοινώθηκε η θριαμβευτική επιστροφή του Citroën 2CV, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία. Τώρα, η Citroën σχεδιάζει να αναβιώσει κι άλλα εμβληματικά μοντέλα, που άφησαν ανεξίτηλο αποτύπωμα στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Ο Thierry Koskas, CEO της Citroën, επιβεβαίωσε ότι η αναβίωση του 2CV αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής που περιλαμβάνει καινοτόμα και τολμηρά μοντέλα. «Η ιστορία της μάρκας είναι μοναδική και συνεχίζει να συγκινεί το κοινό», ανέφερε, επισημαίνοντας πως το 2CV και η DS, παραμένουν τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα των Γάλλων.
Η γαλλική εταιρεία, σκοπεύει να αξιοποιήσει αυτή την πλούσια κληρονομιά, ενώ η μελλοντική της γκάμα θα στηριχθεί σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: C3, C3 Aircross, C4 και C5 Aircross. Ωστόσο, νέα μοντέλα αναμένεται να εμπλουτίσουν τη συλλογή, φέρνοντας φρέσκες προτάσεις, που θα ξεχωρίζουν είτε για το σχεδιασμό τους, είτε για τις καινοτομίες τους.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Citroen C5 Aircross 1.2 Hybrid – Mε έμφαση στην οικονομία
Όσον αφορά τα μικρότερα αυτοκίνητα πόλης, ο Koskas τόνισε ότι η Citroën δεν σχεδιάζει την επιστροφή ενός μοντέλου τύπου C1 ή C2. Αντίθετα, θεωρεί πως το νέο C3, με την ανταγωνιστική του τιμή, καλύπτει ήδη τις ανάγκες των καταναλωτών σε αυτή την κατηγορία. «Εστιάζουμε στις κατηγορίες Β και C, εκεί βρίσκεται το πεδίο δράσης μας», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Με αυτή τη στρατηγική, η Citroën δείχνει έτοιμη να κάνει δυναμικό comeback, επενδύοντας τόσο στη νοσταλγία όσο και στην καινοτομία, με στόχο να ξανακερδίσει την προσοχή των οδηγών παγκοσμίως.