Η Dacia για πρώτη φορά στο Top-3 των πωλήσεων

Η ρουμάνικη εταιρεία Dacia βρέθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.

Ακούστε το άρθρο

Οι πωλήσεις της Dacia έφθασαν τις 537.095 μονάδες το 2021, παρά τα προβλήματα της πανδημίας και την έλλειψη των ημιαγωγών. Το συνολικό μερίδιο αγοράς της εταιρείας αυξήθηκε κατά 0,1 μονάδα, φτάνοντας στο 3,5%.

Πέρσι το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων, έφτασε στο επίπεδο ρεκόρ του 6,2%, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της, η μάρκα κατέκτησε την 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.

Το Spring ήρθε για να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πιο προσιτά

Αναδείχτηκε πρώτη μάρκα σε πωλήσεις ιδιωτικών αυτοκινήτων στη Γαλλία και τη Ρουμανία. Ακόμα είναι στο Top 5 σε 9 άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Ειδικότερα, στις Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία και Κροατία. Στη Γερμανία, η μάρκα είναι στο Top10, ενώ είναι πρώτη δύναμη στην αγορά του Μαρόκου.

Οι επιτυχίες στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής οφείλονται στη νέα γενιά των Sandero και Duster. Το Sandero πούλησε 226.825 μονάδες το 2021, με το 90% αυτών να είναι μοντέλα 3ης γενιάς. Το 2021 διατήρησε, για 5η συνεχόμενη χρονιά, τον τίτλο του κορυφαίου σε πωλήσεις αυτοκινήτου στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής. Μάλιστα, σε ορισμένες χώρες το Sandero αποτελεί το απόλυτο best-seller μοντέλο, έχοντας σκαρφαλώσει στη 2η θέση των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων.

Το Duster ακολουθεί την ίδια επιτυχημένη πορεία, καθώς παραμένει το best-seller στην κατηγορία των SUV σε πελάτες λιανικής, από το 2018. Με 186.001 πωλήσεις το 2021, το Duster έχει πουλήσει πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες απ’ όταν κυκλοφόρησε την πρώτη γενιά του, το 2010.

Η έλευση του Spring στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη. Πιο συγκεκριμένα σημείωσε 27.876 πωλήσεις και περισσότερες από 46.000 παραγγελίες να έχουν καταγραφεί μέχρι το τέλος του 2021.

Ηλεκτρικό Dacia Spring: Προσιτό στο καταναλωτικό κοινό

Τέλος, το Spring είναι σχεδιασμένο να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο προσιτά στην καθημερινή χρήση, και ήδη είναι σημείο αναφοράς σε πολλές αγορές. Να σημειώσουμε πως ένα 80% των πελατών του επιλέγουν τη μάρκα για πρώτη φορά.

spot_img