Η Electra Meccanica ξεκινά τις πρώτες παραδόσεις του «Solo»

Η καναδική εταιρεία Electra Meccanica ξεκίνησε τις πρώτες εμπορικές παραδόσεις του μονοθέσιου ηλεκτρικού οχήματος Solo στο πλαίσιο μιας εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια στις 4 Οκτωβρίου.

Η Electra Meccanica θα συνεχίσει να αυξάνει τους ρυθμούς της παραγωγής με τη βοήθεια του επενδυτή και κατασκευαστικού εταίρου Zongshen Industrial Group.

Τα επόμενα βήματα της Electra Meccanica

electra meccanica

Εκτός από την έναρξη των πρώτων παραδόσεων, η Electra Meccanica παραμένει σε καλό δρόμο για να ολοκληρώσει και το νέο της Τεχνικό Κέντρο Μηχανικής στην Αριζόνα.

Η δημιουργία του αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2022 και, σύμφωνα με τους προγραμματισμούς, θα έχει τη δυνατότητα να παράγει έως και 20.000 οχήματα σε ετήσια βάση.

Το Solo BEV εξακολουθεί να κατασκευάζεται στην Κίνα, όπου η παραγωγή ξεκίνησε τον Αύγουστο του περασμένου έτους. Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι τα οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα προορίζονται για την αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Γιατί το Solo ανήκει στο μέλλον της αστικής κινητικότητας

solo

Ο Tain McKendrick, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Faction Technology δήλωσε: «Η Faction επικεντρώνεται στη δημιουργία ηλεκτρικών οχημάτων χωρίς οδηγό που έχουν ιδανικό μέγεθος για παραδόσεις διάφορων αγαθών και τη μετακίνηση ανθρώπων μέσω των κατάλληλων εφαρμογών και υπηρεσιών. Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσθέτουμε το Solo στον στόλο μας που διαρκώς μεγαλώνει και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Electra Meccanica για να εξελίξουμε το μέλλον της αστικής κινητικότητας».

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει στην Αμερική, κάθε ημέρα 119 εκ. άνθρωποι μετακινούνται χρησιμοποιώντας αυτοκίνητο, από αυτούς τα 105 εκ. μετακινούνται μόνοι τους χωρίς κάποιον συνεπιβάτη. Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα στατιστικά, η Electra Meccanica κατασκεύασε ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο αυτοκίνητο μικρού κυβισμού.

Το Solo τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου NCA 17,3 Kwh, με αυτονομία 160 χλμ.

Η ταχύτητα του είναι περίπου 130 χλμ./ώρα και πιάνει 0-97 χλμ./ώρα σε δέκα δευτερόλεπτα. Χρειάζεται τρεις ώρες για μια πλήρη φόρτιση και είναι συμβατό με όλους τους σταθμούς φόρτισης.

Η δωρεάν δημόσια φόρτιση αποτελεί βασικό σταθμό στα εμπορικά κέντρα, τους χώρους στάθμευσης και τους αστικούς σταθμούς, όπως επίσης είναι εύκολο να εγκατασταθεί και ένας φορτιστής χαμηλού κόστους στη κατοικία του ιδιοκτήτη του Solo.

Διαβάστε επίσης: Το Solo της ElectraMeccanica είναι το ηλεκτρικό μονοθέσιο τρίκυκλο που θα κατακτήσει τις ΗΠΑ

Ένα ακόμη πλεονέκτημα του οχήματος είναι το ιδιαίτερα μικρό του μέγεθος που δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να παρκάρει με ευκολία σε πολλά σημεία.

Παρά το μικρό του μέγεθος αποτελεί ένα ασφαλές μεταφορικό μέσο, καθώς μέσα από τις συνεχείς δοκιμές σχεδιάζεται, πληρώντας τα υψηλότερα πρότυπα για το παρόν και το μέλλον.