Η Ferrari 296 GTB Squalo αποδίδει 888 ίππους

Η γερμανική εταιρεία, DMC, εφάρμοσε ένα πρόγραμμα ενίσχυσης της ποσότητας ενέργειας που αποδίδει το πανάκριβο supercar.

Ακούστε το άρθρο

Η DMC, μια γερμανική εταιρεία που ειδικεύεται στην αναβάθμιση των supercars, ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της ειδικής έκδοσης της Ferrari 296 GTB.

Η νέα πρόταση που φέρει την ονομασία Squalo, αποδίδει 888 ίππους μετά τις παρεμβάσεις των μηχανικών της DMC.

Το πρόγραμμα ενίσχυσης της ποσότητας ενέργειας που αποδίδει η Ferrari 296 GTB Squalo

Η γερμανική εταιρεία εφάρμοσε ένα πρόγραμμα ενίσχυσης της ποσότητας ενέργειας που αποδίδει το πανάκριβο supercar. Απελευθερώνει μέγιστη ισχύ 888 ίππων συνολικά (συνδυασμένη ισχύ από τον 3.0 twin-turbo εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα και τους ηλεκτρικούς κινητήρες).

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες δεν δέχθηκαν καμία παρέμβαση από τους μηχανικούς και εξακολουθούν να παρέχουν την ατομική τους ισχύ (165 ίππους) και ροπή.

Σε σύγκριση με την αρχική έκδοση της Ferrari 296 GTB, η μέγιστη ισχύς του εξακύλινδρου κινητήρα αυξάνεται κατά 80 ίππους από 653 ίππους σε 723 ίππους. Η GTB Squalo, επιταχύνει τώρα από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8’’, 0-200χλμ./ώρα σε μόλις 7,1’’. και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 308 χλμ./ώρα.

Αλλά οι μηχανικοί από το Ντίσελντορφ δεν σταμάτησαν εκεί. Τα DMC CFAEC (Carbon Fiber Aerodynamic Enhancement Components) όχι μόνο υποστηρίζουν την πρόσθετη ισχύ, αλλά δημιουργούν επίσης ένα πιο επιθετικό σχήμα, εξ ου και το όνομα Squalo (καρχαρίας).

Οι επαγγελματικοί σφυρηλατημένοι τροχοί 21 ιντσών και 22 ιντσών, που αναπτύχθηκαν με τον Καναδό κατασκευαστή ζαντών Pur Wheels, γεμίζουν τον διαθέσιμο χώρο κάτω από τους θόλους των τροχών.

Tέλος, η γκάμα της εταιρείας περιλαμβάνει επίσης τροποποιήσεις ανάρτησης καθώς και προσαρμογή του εσωτερικού- προσαρμοσμένη στις προσωπικές προτιμήσεις του οδηγού.

Διαβάστε επίσης: Η νέα Ferrari 296 GTB είναι plug-in υβριδική με 830 ίππους

Ο Jony Ive και το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ferrari

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι ο πρώην υπεύθυνος σχεδιασμού της Apple, Jony Ive, συνεργάστηκε με τη Ferrari για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιταλικής φίρμας.

Ο Jony Ive άφησε την Apple το 2019, μετά από 27 χρόνια συνεργασίας στην αμερικανική εταιρεία, όπου ήταν υπεύθυνος σχεδιασμού για κάποια από τα πιο αναγνωρίσιμα και επιτυχημένα προιόντα της εταιρείας. Όπως το Mac, το iPhone, το iPad και το iPod!

Μετά την αποχώρησή του από την Apple, ανακοίνωσε πως, μαζί με τον Marc Newson, θα δημιουργήσουν μία νέα εταιρεία σχεδιασμού, την οποία ονόμασαν «LoveFrom».Το όνομα το εμπνεύστηκε από μία συζήτηση που είχε ο Ive και ο Steve Jobs, στην οποία αναφέρονταν στην κατασκευή προϊόντων με αγάπη. Μάλιστα, η πρώτη εταιρεία που συνεργάστηκε με την LoveFrom ήταν η Apple.

Η LoveFrom στο παρελθόν έχει συνεργαστεί και με την Airbnb για την κατασκευή της ιστοσελίδας και σε άλλους τομείς που είχαν να κάμνουν με το σύστημα βαθμολογίας επισκεπτών και ιδιοκτητών κατοικιών.

Διαβάστε επίσης: Υβριδική plug – in και με 1.000 ίππους η νέα Ferrari SF90 Spider

abb_img