Η Ferrari κάνει τολμηρά βήματα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, χωρίς όμως να θυσιάζει την παραδοσιακή της ταυτότητα. Η ιταλική εταιρεία, υπέβαλε δύο αιτήσεις για διπλώματα ευρεσιτεχνίας, που φέρνουν την αίσθηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στα μελλοντικά της ηλεκτρικά μοντέλα. Το πρώτο δίπλωμα, αφορά έναν ψεύτικο λεβιέ ταχυτήτων, ενώ το δεύτερο, ένα ηχοσύστημα που αναπαράγει ήχους αλλαγών ταχυτήτων, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τους πεζούς σε κοντινή απόσταση.
Γνωστή για τον εκρηκτικό ήχο και τις επιδόσεις των αυτοκινήτων της, η Ferrari αντιμετωπίζει την πρόκληση της ηλεκτροκίνησης, ως ευκαιρία να διατηρήσει τη συναισθηματική εμπλοκή του οδηγού. Παρόμοιες κινήσεις, έχουν κάνει και άλλοι κατασκευαστές, όπως η Ford με ένα σύστημα επιλογέα ταχυτήτων για EVs και η Toyota, με ένα πλήρες σετ ψευδο-μηχανικού κιβωτίου, στο ηλεκτρικό Lexus UX 300e.
Σύμφωνα με την πατέντα, η Ferrari σχεδιάζει ένα σύστημα που προσομοιώνει τις αλλαγές ταχυτήτων και τη ροπή ενός κινητήρα βενζίνης, μέσω εικονικών χειριστηρίων στο τιμόνι. Το δεύτερο σύστημα αφορά τον ήχο: ένα έξυπνο audio setup, που θα παίζει προσαρμοσμένους ήχους τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του οχήματος. Οι οδηγοί θα μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε «ιστορικούς», «μοντέρνους» ή ακόμα και «φουτουριστικούς» ήχους, ανάλογα με τη διάθεση και το στυλ οδήγησης.
Η πρώτη πλήρως ηλεκτρική Ferrari αναμένεται σύντομα, αν και η παραγωγή δεν έχει ξεκινήσει. Το μόνο γνωστό μέχρι τώρα είναι, πως θα πρόκειται για ένα τετράθυρο μοντέλο, που θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο του Maranello. Οι μπαταρίες θα προέρχονται από τη συνεργάτιδα εταιρεία SK On, τουλάχιστον στα υβριδικά μοντέλα.
Δείτε ακόμα: Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari θα κάνει ντεμπούτο τον Οκτώβρη
Η Ferrari δείχνει ξεκάθαρα πως, ακόμη και στην εποχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεν σκοπεύει να αποχωριστεί το πάθος, τον ήχο και τη μοναδική οδηγική εμπειρία, που την καθιέρωσαν.
Πηγή: motor1.com