Η Ferrari έχει ξεκαθαρίσει εδώ και καιρό ότι το μέλλον της θα είναι ηλεκτρικό, ακολουθώντας την τάση της εποχής. Η ιταλική φίρμα αποκάλυψε πρόσφατα τα φιλόδοξα πλάνα της για το μέλλον, ανακοινώνοντας ότι το αργότερο μέχρι το 2030, το 80% του στόλου της θα είναι ηλεκτροκίνητο. Είτε με υβριδικά, είτε με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Πιο συγκεκριμένα, η Ferrari σχεδιάζει την κυκλοφορία 15 νέων μοντέλων μέχρι το 2026. Επιπλέον, ένα ποσοστό της τάξης του 60% θα διαθέτει ηλεκτροκίνητη τεχνολογία, λανσάροντας υβριδικες, plug-in υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Προφανώς, το υπόλοιπο 40% του στόλου θα φέρει συμβατικό κινητήρα.
Μία συλλεκτική LaFerrari Aperta προς πώληση!
Η Ferrari θα διατηρήσει τους θερμικούς κινητήρες
Η πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ferrari θα παρουσιαστεί το 2025, ωστόσο οι συμβατικοί κινητήρες θα συνεχίζουν να υπάρχουν, σύμφωνα με τα λεγόμενα του επικεφαλής της, Benedetto Vigna. Εκτός των άλλων, τόνισε ότι η ιταλική μάρκα θα διατηρήσει τους θερμικούς κινητήρες, επιδιώκοντας παράλληλα την χρήση συνθετικών και εναλλακτικών καυσίμων. Πετυχαίνοντας έτσι τον στόχο της κλιματικής ουδετερότητας που έχει θέσει.
Αναλυτικότερα, δήλωσε:
«Θεωρώ ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα πολλά να δώσουν. Θα αναπτύξουμε εφαρμογές που θα συμβάλλουν ενεργά στην μείωση των εκπομπών ρύπων. Η καινοτομία είναι στο αίμα μας κατ’ επέκταση η πρόκληση να κατασκευάσουμε Ferrari χαμηλών εκπομπών ρύπων είναι κάτι που αντιμετωπίζουμε με ενθουσιασμό».
Ιδού η νέα υβριδική Ferrari 296 GTS!
Το 2030 οι πωλήσεις θα αφορούν ηλεκτροκίνητα μοντέλα
Επιπλέον, μέχρι το 2030, η τεχνολογία στα μοντέλα της Σκουντερία θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Αρχικά, το 40% των πωλήσεων της θα έχει να κάνει με υβριδικά μοντέλα, ίδιο ποσοστό θα ισχύει για τα ηλεκτρικά, ενώ το 20% των πωλήσεων θα περιλαμβάνει αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης.
Ferrari Purosangue: Το πρώτο SUV της Σκουντερία!
Ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης, Ernesto Lasalandra, δήλωσε με τη σειρά του:
«Οι επιλογές κινητήρων θα είναι περισσότερες περιλαμβάνοντας αμιγώς ηλεκτρικά, υδρογονοκίνητα και εναλλακτικά σύνολα».
Μάλιστα, έκανε λόγο για αξιοποίηση της τεχνολογίας της Formula 1 στους ηλεκτροκινητήρες ευρείας παραγωγής της ιταλικής φίρμας.