Η Ferrari έχει πάρει φόρα για τον εξηλεκτρισμό της!

Μέχρι το 2030 το μεγαλύτερο μέρος του στόλου της Ferrari θα είναι ηλεκτροκίνητο, χωρίς ωστόσο να εγκαταλείψει τους θερμικούς κινητήρες.

Ακούστε το άρθρο

Η Ferrari έχει ξεκαθαρίσει εδώ και καιρό ότι το μέλλον της θα είναι ηλεκτρικό, ακολουθώντας την τάση της εποχής. Η ιταλική φίρμα αποκάλυψε πρόσφατα τα φιλόδοξα πλάνα της για το μέλλον, ανακοινώνοντας ότι το αργότερο μέχρι το 2030, το 80% του στόλου της θα είναι ηλεκτροκίνητο. Είτε με υβριδικά, είτε με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Πιο συγκεκριμένα, η Ferrari σχεδιάζει την κυκλοφορία 15 νέων μοντέλων μέχρι το 2026. Επιπλέον, ένα ποσοστό της τάξης του 60% θα διαθέτει ηλεκτροκίνητη τεχνολογία, λανσάροντας υβριδικες, plug-in υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Προφανώς, το υπόλοιπο 40% του στόλου θα φέρει συμβατικό κινητήρα.

Μία συλλεκτική LaFerrari Aperta προς πώληση!

Η Ferrari θα διατηρήσει τους θερμικούς κινητήρες

Η πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ferrari θα παρουσιαστεί το 2025, ωστόσο οι συμβατικοί κινητήρες θα συνεχίζουν να υπάρχουν, σύμφωνα με τα λεγόμενα του επικεφαλής της, Benedetto Vigna. Εκτός των άλλων, τόνισε ότι η ιταλική μάρκα θα διατηρήσει τους θερμικούς κινητήρες, επιδιώκοντας παράλληλα την χρήση συνθετικών και εναλλακτικών καυσίμων. Πετυχαίνοντας έτσι τον στόχο της κλιματικής ουδετερότητας που έχει θέσει.

Αναλυτικότερα, δήλωσε:

«Θεωρώ ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμα πολλά να δώσουν. Θα αναπτύξουμε εφαρμογές που θα συμβάλλουν ενεργά στην μείωση των εκπομπών ρύπων. Η καινοτομία είναι στο αίμα μας κατ’ επέκταση η πρόκληση να κατασκευάσουμε Ferrari χαμηλών εκπομπών ρύπων είναι κάτι που αντιμετωπίζουμε με ενθουσιασμό».

Ιδού η νέα υβριδική Ferrari 296 GTS!

Το 2030 οι πωλήσεις θα αφορούν ηλεκτροκίνητα μοντέλα

Επιπλέον, μέχρι το 2030, η τεχνολογία στα μοντέλα της Σκουντερία θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Αρχικά, το 40% των πωλήσεων της θα έχει να κάνει με υβριδικά μοντέλα, ίδιο ποσοστό θα ισχύει για τα ηλεκτρικά, ενώ το 20% των πωλήσεων θα περιλαμβάνει αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης.

Ferrari Purosangue: Το πρώτο SUV της Σκουντερία!

Ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης, Ernesto Lasalandra, δήλωσε με τη σειρά του:

«Οι επιλογές κινητήρων θα είναι περισσότερες περιλαμβάνοντας αμιγώς ηλεκτρικά, υδρογονοκίνητα και εναλλακτικά σύνολα».

Μάλιστα, έκανε λόγο για αξιοποίηση της τεχνολογίας της Formula 1 στους ηλεκτροκινητήρες ευρείας παραγωγής της ιταλικής φίρμας.

abb_img