Η GAC κυκλοφόρησε το Aion V δεύτερης γενιάς στην Κίνα, με τιμή εκκίνησης 129.800 CNY (περίπου 16.462 ευρώ). Το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό συμπαγές SUV, είναι μια φθηνή εναλλακτική λύση VW ID.4.
Η GAC προσφέρει το ολοκαίνουργιο Aion V στην Κίνα με δύο διαφορετικές επιλογές προσθιοκίνησης με έναν κινητήρα. Η βασική έκδοση παράγει 204 PS και 240 Nm ροπής και η κορυφαία έκδοση παράγει 224 PS και την ίδια ποσότητα ροπής. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ./ώρα είναι 7,9 δευτερόλεπτα και για τις δύο εκδόσεις.
Η GAC χρησιμοποιεί μια μπαταρία 62 kWh στη βασική έκδοση. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, αυτή προσφέρει επιπλέον αυτονομία 260 χλμ μετά από 15 λεπτά στον ταχυφορτιστή. Πλήρως φορτισμένο, το EV έχει αυτονομία έως και 520 χλμ.
Στην κορυφαία έκδοση του ολοκαίνουργιου Aion V, η GAC εγκαθιστά μια μπαταρία 75 kWh ή 90 kWh. Αυτά προσφέρουν αυτονομία 520 χλμ, 650 χλμ και 750 χλμ, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με το CN EV Post, θα υπάρξει επίσης μια «παραλλαγή με δυνατότητα αλλαγής μπαταριών» του Aion V δεύτερης γενιάς, σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς η μητρική εταιρεία GAC υπέγραψε συμφωνία με τη Nio τον Μάιο, για τη δημιουργία ενός ενιαίου προτύπου μπαταρίας και την από κοινού ανάπτυξη αντίστοιχων οχημάτων και σταθμών ανταλλαγής μπαταριών.
Το ολοκαίνουργιο Aion V είναι πιο «κοντό και πιο λεπτό» από τον προκάτοχό του . Το τελευταίο είχε διαστάσεις 4650/1920/1720 χλστ και μεταξόνιο 2830 χλστ. Η δεύτερη γενιά είναι στα 4605/1854/1686 χλστ (βασική παραλλαγή) και 4605/1876/1686 χλστ. Το μεταξόνιο είναι 2775 χλστ.
Επιδεικνύει ένα πιο τετράγωνο σώμα για πιο σκληρό και στιβαρό χαρακτήρα, από το προηγούμενο μοντέλο. Συμβατικοί, μονοκόμματοι προβολείς με γραφικά σχήματος H και κάθετα πίσω φώτα υπογραμμίζουν την πιο «αρρενωπή» του προσωπικότητα. Το μόνο περίεργο στοιχείο στο εξωτερικό, που εμποδίζει το ομαλό πλήρως καλυμμένο τμήμα της μύτης, είναι ένας προεξέχων αισθητήρας LiDAR στην οροφή.
Στο εσωτερικό, το Aion V διαθέτει οριζόντιο ταμπλό, τιμόνι δύο ακτίνων, ευρύ ψηφιακό ταμπλό οργάνων, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οριζόντια οθόνη αφής (14,6 ιντσών) και κεντρική κονσόλα τύπου γέφυρας. Η μινιμαλιστική εσωτερική διάταξη αυτού του EV δεν είναι εξαιρετική, μιμείται σχεδόν κάθε νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που λανσάρουν αυτές τις μέρες οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά είναι ωστόσο εντυπωσιακό σε αυτή την τιμή.
Η GAC εξοπλίζει το Aion V με ηλεκτρικά μπροστινά καθίσματα που διαθέτουν λειτουργίες μασάζ 8 σημείων, μνήμης, θέρμανσης και αερισμού. Επιπλέον, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να ισιώσουν τα καθίσματα τους με ένα κουμπί και να κοιμηθούν αν θέλουν να χαλαρώσουν. Στο πίσω μέρος, οι επιβάτες μπορούν να ξαπλώσουν τις πλάτες των καθισμάτων για βελτιωμένη άνεση.
Πανοραμική ηλιοροφή, ψυγείο/θερμαντήρας κεντρικής κονσόλας, πτυσσόμενα τραπέζια με δίσκους, ηχοσύστημα 9 ηχείων με υπογούφερ 45 Hz και ήχος surround DTS 5.1, ασύρματος φορτιστής τηλεφώνου κ.λπ. είναι μερικά ακόμα χαρακτηριστικά του EV.
Χαρακτηριστικά όπως το Navigated Driving Assist (NDA), το Adaptive Cruise Control (ACC), το σύστημα κάμερας 360 μοιρών, το Remote Parking Assist (RPA) και το Home Parking Assist (HPA) διευκολύνουν την οδήγηση και το παρκάρισμα στο Aion V.
Στο μέτωπο ασφαλείας , το EV συσκευάζει τα βασικά προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως Προειδοποίηση Μπροστινής Σύγκρουσης (FCW), Προειδοποίηση Αναχώρησης Λωρίδας (LDW), Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας (LKA), Πρόληψη Αναχώρησης Λωρίδας (LDP) και Ανίχνευση Τυφλού Σημείου (BSD).
Το Aion V δεύτερης γενιάς πωλείται από 129.800 – 189.800 γιουάν, που μεταφράζεται σε περίπου 16.445 έως 24.047 ευρώ. Σύμφωνα με το Car News China , η GAC Aion έλαβε περισσότερες από 100.000 παραγγελίες για το ηλεκτρικό SUV μέσα σε μία ώρα και 20 λεπτά από την κυκλοφορία του.
Μετά την εγχώρια αγορά της, η GAC σχεδιάζει να λανσάρει το Aion V στην Ταϊλάνδη. Η εταιρεία σχεδιάζει να συναρμολογήσει το EV τοπικά στο νέο της εργοστάσιο, που βρίσκεται στην περιοχή Pluak Daeng (επαρχία Rayong).
Πηγή: electrive.com