Προέκυψαν νέες πληροφορίες για το Aion UT, το οποίο παράγεται από την GAC και είναι ένας ανταγωνιστής του μοντέλου Seagull της BYD και του Wuling Bingo. Οι προ-πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2025, με τιμές που ξεκινούν από περίπου 100.000 γιουάν (13.750 USD) ή αλλιώς 13.085 ευρώ. Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει επίσημα τον Φεβρουάριο του 2025. Το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Guangzhou τον περασμένο μήνα και λίγες μέρες νωρίτερα, εμφανίστηκαν επιπλέον πληροφορίες από το κινέζικο Υπουργείο Βιομηχανίας και Πληροφορικής (MIIT).
Η μόνη διαφορά, είναι ο ηλεκτροκινητήρας. Αν και παραμένει η ίδια ισχύς των 136 PS, υποτίθεται ότι πρόκειται για διαφορετικό κινητήρα. Στις πληροφορίες καταχώρισης του Δεκεμβρίου, ο κινητήρας έχει τον κωδικό αριθμό TZ180XS134, σε σύγκριση με τον TZ160XYD3A02 τον Νοέμβριο. Το Aion UT έχει διαστάσεις 4.270, 1.850 και 1.575 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος) και έχει μεταξόνιο 2750 χλστ. Το βάρος του αναφέρεται ανάμεσα στα 1.510 και στα 1.540 κιλά και οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής τροχών 16 ή 17 ιντσών.
Λίγα είναι προς το παρόν γνωστά για το πακέτο μπαταριών, εκτός από το ότι θα χρησιμοποιεί μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου. Αν και η αυτονομία είναι άγνωστη, ένα σχέδιο του εσωτερικού, δείχνει μια αυτονομία 600 χλμ σε μια οθόνη. Η τελική ταχύτητα είναι 150 χλμ./ώρα.
Συνολικά, είναι ένα έξυπνο ηλεκτρικό hatchback, εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά όπως τροχούς χαμηλής οπισθέλκουσας και ημι-κρυμμένες χειρολαβές θυρών που βοηθούν στην αεροδυναμική. Τα quad LED φώτα ομίχλης, είναι ίσως η πιο ενδιαφέρουσα πτυχή του σχεδιασμού. Είναι το τρίτο μοντέλο Aion, που σχεδιάστηκε με γνώμονα την παγκόσμια αγορά, ακολουθώντας το Aion V δεύτερης γενιάς και το σεντάν Aion RT.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν φωτογραφίες από το εσωτερικό. Ωστόσο, έχουν εμφανιστεί εικόνες σε «στυλ κόμικ», που δείχνουν το αυτοκίνητο με το συνηθισμένο σετ δύο οθονών. Το τιμόνι δύο ακτίνων, φαίνεται να στερείται τα χειριστήρια τύπου scroll. Στον πίνακα οργάνων, φαίνεται μια αυτονομία 600 χλμ, που είναι πιθανότατα η μέγιστη αυτονομία του αυτοκινήτου. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτή, είναι σημαντικά μεγαλύτερη από το εύρος των ανταγωνιστών, αφού το BYD Seagull έχει αυτονομία 405 χλμ και το Wuling Bingo 410 χλμ.