Ο Εμανουέλ Μακρόν και η Γαλλία, παρουσίασαν ένα επενδυτικό σχέδιο ύψους 30 δισ. ευρώ για τον οικονομικό εκσυγχρονισμό της χώρας.
Αυτό που είναι ενδιαφέρον, όσο αφορά στη βιομηχανία eMobility, είναι ότι δύο εκατομμύρια ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα θα κατασκευάζει η Γαλλία έως το 2030.
Ο στόχος είναι μια «Γαλλία με χαμηλές εκπομπές ρύπων»
Το επενδυτικό σχέδιο που παρουσίασε ο Εμανουέλ Μακρόν έχει τίτλο «Γαλλία 2030» και στοχεύει κυρίως στην ενίσχυση της βιομηχανικής ανταγωνιστικότητας της χώρας και στην ανάπτυξη μελλοντικών τεχνολογιών.
Από το συνολικό πακέτο των 30 δισ. ευρώ, τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ θα πάνε στον τομέα των μεταφορών.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Γάλλος πρόεδρος ανακοίνωσε τον στόχο της παραγωγής. Αυτός περιλαμβάνει την παραγωγή δύο εκατομμυρίων ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων στη χώρα του έως το 2030. O στόχος αυτός είναι δυνατό να επιτευχθεί κυρίως λόγω της ύπαρξης τριών γαλλικών εργοστασίων παραγωγής μπαταριών.
Έχει επίσης δηλώσει τον στόχο της παραγωγής των πρώτων αεροσκαφών με χαμηλές εκπομπές άνθρακα στη Γαλλία έως το 2030.
Μέχρι στιγμής, το σχέδιο υπάρχει, αλλά περαιτέρω λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές μέχρι το τέλος του έτους.
Διαβάστε επίσης: Η Αγγλία ξεπέρασε τη Γαλλία στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων το πρώτο τρίμηνο του 2021
Ο μεγαλύτερος τομέας των επενδύσεων είναι ο τομέας της ενέργειας. Οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του.
Ο στόχος είναι μια «Γαλλία με χαμηλές εκπομπές σε άνθρακα», όπως ανέφερε ο Εμανουέλ Μακρόν.
Ο ηγέτης της Ευρώπης στο πράσινο υδρογόνο
Η Γαλλία θέλει, επίσης, να γίνει ο ηγέτης της ευρωπαϊκής αγοράς για το πράσινο υδρογόνο έως το 2030. Για το σκοπό αυτό, ο Μακρόν στοχεύει να κατασκευάσει τουλάχιστον δύο εργοστάσια στη χώρα, χωρίς όμως να έχει υπεισέλθει σε περισσότερες λεπτομέρειες.
Παρ ‘όλα αυτά, ο Γάλλος πρόεδρος δηλώνει ότι “οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στην Ευρώπη δεν θα είναι ποτέ επαρκείς“ για να παράγουν αρκετό πράσινο υδρογόνο. Παρ ‘όλα αυτά, η Γαλλία θέλει να επενδύσει 500 εκατομμύρια στην οικονομία υδρογόνου.
Η Γαλλία στοχεύει στη μείωση των εκπομπών CO2 των βιομηχανιών της κατά 35% μεταξύ 2015 και 2030. Μέχρι στιγμής, πέτυχαν μείωση κατά 4%.
Επιτάχυνση του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων σχεδιάζει η ΕΕ
Γενικότερα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν αυξηθεί ραγδαία, εν μέρει λόγω των νέων ρυθμίσεων σχετικά με τις εκπομπές καυσαερίων και εν μέρει λόγω του γεγονότος ότι οι κατασκευαστές έρχονται αντιμέτωποι με τσουχτερά πρόστιμα εάν η μέση παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα των προϊόντων τους δεν μειωθεί.