Η ανταγωνιστική αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα φέρνει προκλήσεις για πολλές εταιρείες. Για παράδειγμα, η HiPhi, μια πολυτελής μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τη Human Horizons, ανακοίνωσε την παύση της παραγωγής της για 6 μήνες.
Να σημειώσουμε πως η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. Μάλιστα, το 60% των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων προέρχεται από εκεί. Ωστόσο, οι εγχώριες εταιρείες έχουν έρθει αντιμέτωπες με την πίεση του ανταγωνισμού.
HiPhi A: Ένα πανίσχυρο ηλεκτρικό hypercar από την Κίνα
Τι επηρεάζει η απόφαση της εταιρείας
Η HiPhi, με έδρα τη Σαγκάη και ιδρυμένη το 2017, ανακοίνωσε την αναστολή της παραγωγής μετά από εσωτερική συνεδρίαση στις 18 Φεβρουαρίου. Επίσης, η απόφαση αυτή επηρεάζει το HiPhi A. Αυτό παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2023 ως μια αναβαθμισμένη έκδοση με 1.287 ίππους. Σήμερα, η μάρκα προσφέρει μια γκάμα τριών μοντέλων που περιλαμβάνει το Z, το X και το Y, με το A με επίκεντρο τις επιδόσεις να είναι κοντά στην κυκλοφορία του.
HiPhi: Συνεχίζει την επέλαση στην Ευρώπη και πάει Όσλο!
Σύμφωνα με πληροφορίες από το τοπικό μέσο ενημέρωσης Jiermian, οι υπάλληλοι της HiPhi θα λαμβάνουν τακτικές πληρωμές έως τις 18 Φεβρουαρίου, μετά από αναβολή στην καταβολή των μισθών τους. Εκείνοι που παραμείνουν μέχρι τις 15 Μαρτίου θα υποβαθμιστούν στον κατώτατο μισθό.
HiPhi X: Οι Κινέζοι κάνουν επίδειξη δύναμης
Η HiPhi δεν είναι η μόνη με προβλήματα
Η κατάσταση αυτή αντικατοπτρίζει τη γενική κατάσταση στην κινεζική αγορά, με μόνο λίγες εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων να παρουσιάζουν κέρδη. Σύμφωνα με μια αναφορά της South China Morning Post, μόνο λίγες μάρκας ηλεκτρικών είναι κερδοφόροι στην Κίνα. Συμπεριλαμβανομένων των BYD και Li Auto.
Ωστόσο, πολλές νεοφυείς εταιρείες αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Ορισμένες από αυτές είναι ακόμη και στα πρόθυρα της χρεοκοπίας από τον Σεπτέμβριο του 2023.
Η Human Horizons παρουσιάζει το HiPhi Z!
Τι δείχνουν οι προβλέψεις;
Τέλος, οι προβλέψεις για το 2024 δείχνουν ακόμη μεγαλύτερες προκλήσεις, με πτώση 47,9% στις πωλήσεις ηλεκτρικών σε σύγκριση με τον Ιανουάριο. Το δύσκολο αυτό περιβάλλον αναδεικνύει τη σημασία της καινοτομίας και της ανταγωνιστικής στρατηγικής για την επιβίωση στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας.
Πηγή: Carscoops