Η ηλεκτροκίνηση καλπάζει ανά την υφήλιο και φυσικά οι ΗΠΑ δεν θα μπορούσαν να είναι η εξαίρεση. Μάλιστα, έχουν θέσει ως στόχο μέχρι το 2030 να κυκλοφορούν στους δρόμους της Αμερικής περίπου 33 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτός ο στόχος είναι εξαιρετικός, ωστόσο θα χρειαστεί αρκετή προσπάθεια, υποδομές και κυρίως… χρήματα για την επίτευξη του.
Όπως είναι λογικό, για να κυκλοφορεί τόσο μεγάλος αριθμός ηλεκτρικών οχημάτων είναι απαραίτητες και οι κατάλληλες υποδομές. Δηλαδή, οι σταθμοί φόρτισης. Σύμφωνα με σχετική έρευνα, οι φορτιστές οι οποίοι θα υποστηρίξουν το πλάνο των ΗΠΑ θα είναι… εκατομμύρια και θα κοστίσουν αρκετά ακριβά, περίπου 127 δισεκατομμύρια δολάρια.
Έτσι θα… «απογειωθεί» η ηλεκτροκίνηση!
Τι δείχνει η έρευνα των ΗΠΑ για την ηλεκτροκίνηση;
Το Εθνικό Εργαστήριο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας των ΗΠΑ, πραγματοποίησε σχετική έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε να κάνουμε με το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης που λαμβάνει υποστήριξη και ομοσπονδιακή χρηματοδότηση από το Υπουργείο Ενέργειας.
Το κέντρο έρευνας υποθέτει ότι θα κυκλοφορούν 33 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους των ΗΠΑ μέχρι το 2030. Επιπλέον, υποστηρίζει ότι όλες οι εταιρείες (δημόσιες και ιδιωτικές) θα πρέπει να καταβάλλουν προσπάθειες για μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης.
Το 2030 η ηλεκτροκίνηση θα εξοικονομεί… «άπειρο» πετρέλαιο
Σύμφωνα με την έρευνα, όλη αυτή η προσπάθεια θα κοστίσει από 55 δισεκατομμύρια δολάρια και μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 127 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο, το μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2023, κυκλοφορούσαν στους δρόμους περίπου 2,4 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα. Κάτι που απέχει πολύ από τον στόχο του 2030.
Reuters: Πόσο έτοιμοι είναι οι Αμερικάνοι για την ηλεκτροκίνηση;
Τελικά πόσοι φορτιστές χρειάζονται;
Επιπλέον, το κέντρο έκανε έρευνα για να διαπιστώσει πόσοι φορτιστές ταχείας φόρτισης θα είναι απαραίτητοι για να καλύψουν τον στόχο των 33 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σύμφωνα με την έρευνα, είναι απαραίτητη η εγκατάσταση 182.000 δημόσιων ταχυφορτιστών κατά μήκος των αυτοκινητόδρομων και των πόλεων.
Τέλος, θα πρέπει να υπάρχουν 1 εκατομμύριο δημόσιοι φορτιστές Επιπέδου 2 και 26,8 εκατομμύρια φορτιστές Επιπέδου 1 και 2 σε σπίτια και σε ιδιωτικά γραφεία.