Η Kia θα ξεκινήσει την κατασκευή του EV4 στη Νότια Κορέα, τον Μάρτιο του επόμενου έτους. Η εταιρεία μπορεί πιθανόν να κατασκευάσει το επερχόμενο ηλεκτρικό σεντάν – crossover, σε εργοστάσια στο εξωτερικό.
Οι νέες πληροφορίες, προέρχονται από την Electronic Times της Νότιας Κορέας, η οποία αναφέρει επίσης ότι η Kia θα ολοκληρώσει την ανάπτυξη της τελικής έκδοσης του EV4, τον Φεβρουάριο του επόμενου έτους.
Η εταιρεία έκανε προ-παρουσίαση του επερχόμενου ηλεκτρικού σεντάν με μια πρωτότυπη έκδοση τον Οκτώβριο του περασμένου έτους και αυτή τη στιγμή δοκιμάζει καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του αυτοκινήτου, με προορισμό τον εκθεσιακό χώρο στη Νότια Κορέα και στο εξωτερικό. Θα ολοκληρώσει το πρόγραμμα δοκιμών της, στο τέλος του έτους.
Η Kia σχεδιάζει να κατασκευάσει το EV4 στο εργοστάσιο Νο.2 στην πρώτη αποκλειστική μονάδα παραγωγής EV στη Νότια Κορέα, το AutoLand Gwangmyeong. Η εταιρεία έχει θέσει ετήσιο στόχο παραγωγής περίπου 70.000 μονάδων. Ωστόσο, εξετάζει το ενδεχόμενο κατασκευής του EV4 και σε εργοστάσια του εξωτερικού, κάτι που θα ενίσχυε την παραγωγή του μοντέλου και θα βελτίωνε τη διαθεσιμότητά του.
Το Kia EV4 ίσως να μοιράζεται την προσθιοκίνητη έκδοση (FWD) της Electric-Global Modular Platform (E-GMP) με το μικρό SUV Kia EV3. Σύμφωνα με την έκθεση, ενδέχεται να έχει παρόμοιες προδιαγραφές επίσης. Για αναφορά, το Kia EV3 χρησιμοποιεί μόνο έναν κινητήρα που αναπτύσσει 204 PS και 283 Nm ροπής και ανάλογα με τη διαμόρφωση που επιλέγει ο πελάτης, μια μπαταρία 58,3 kWh ή 81,4 kWh.
Το Kia EV4, το πιθανότερο να διαθέτει έναν μοναδικό χαρακτήρα, που να συνδυάζει το σχήμα ενός σεντάν με μερικά σχεδιαστικά στοιχεία ενός crossover. Στο εσωτερικό, το επερχόμενο EV, μπορεί να έχει μινιμαλιστικό σχεδιασμό, που να το βοηθά να φαίνεται αριστοκρατικό και να τονίζει την ευρυχωρία του.
Πιθανότατα θα διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη αφής κλιματισμού 5 ιντσών και οθόνη αφής AVN 12,3 ιντσών, όλα ενσωματωμένα σε ένα ανεξάρτητο πάνελ στο ταμπλό. Οι κορυφαίες τεχνολογίες του, μπορεί να περιλαμβάνουν head-up οθόνη 12 ιντσών, φρενάρισμα με αναγέννηση i-Pedal 3.0, Kia Digital Key 2.0, φόρτιση Vehicle-to-Load (V2L) και φωνητικό βοηθό AI.
Η έναρξη παραγωγής του EV4 είχε αρχικά προγραμματιστεί για τα τέλη του 2024. Ήδη τον Ιανουάριο, ο οικονομικός διευθυντής της Kia Woo-Jeong Woo είπε ότι θα καθυστερήσει μερικούς μήνες. Μια ανακοίνωση που τα κορεατικά μέσα ενημέρωσης εκείνη την εποχή, ερμήνευσαν ότι σημαίνει «απόφαση βελτίωσης της ποιότητας των προϊόντων».
Μετά το EV4, η Kia σχεδιάζει να λανσάρει το EV2 και το Carens EV, με εστίαση στην Ινδία έως το 2026. Η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία, στοχεύει να πουλάει 1,15 εκατομμύρια EV ετησίως από το 2027 και να αυξήσει αυτόν τον αριθμό σε 1,6 εκατομμύρια το 2030.
Πηγή: etnews.com