Η Mercedes-Benz διαμόρφωσε την αυτοκίνηση!

Η Mercedes-Benz διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της αυτοκίνησης από το 1886, δημιουργώντας κορυφαία και πολυτελή αυτοκίνητα.

Ακούστε το άρθρο

Η Mercedes-Benz διαθέτει μία πορεία πλούσια σε ιστορία. Μία από τις χρονιές ορόσημο για τη γερμανική φίρμα είναι το 1947, όταν κυκλοφόρησε το μοντέλο 170 V, τη μεταπολεμική εποχή.

H Mercedes-Benz τον Ιούλιο του 1947

Η μεταπολεμική εποχή βρήκε τη Mercedes-Benz με την επανεκκίνηση της παραγωγής του 170 V. Αρχικά, το 1936 είχε κυκλοφορήσει τη σειρά W136, η οποία έγινε best-seller. Ωστόσο, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος κατέστρεψε τις εγκαταστάσεις παραγωγής και δημιούργησε προβλήματα στην κυκλοφορία των υλικών.

Mercedes-Benz: Πανέτοιμη για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Τον Μάιο του 1946 η εταιρεία άρχισε την κατασκευή ασθενοφόρων και φορτηγών, τα οποία στήριξε στην πλατφόρμα του 170 V. Στη συνέχεια, τον Ιούλιο του 1947 ξεκίνησε ξανά την κατασκευή του 170 V. Ουσιαστικά, αποτελεί τον προκάτοχο της E-Class και πούλησε 140.415 μονάδες.

Mercedes-Benz Vision EQXX: Νέο ρεκόρ αυτονομίας!

Στη συνέχεια, η Mercedes-Benz παρουσιάζει το μοντέλο 600 SL με κινητήρα 12 κυλίνδρων. Μάλιστα, ο κινητήρας είχε την ονομασία M 120, με ισχύ 394 ίππων και ροπή 578 Nm. Ακόμη, το νέο μοντέλο ξεχώριζε από την ένδειξη V12 στα πτερύγια αερισμού. Τέλος, το μοντέλο κόστιζε 217.740 μάρκα και κυκλοφόρησαν 11.089 μονάδες.

Οι Ολυμπιακοί αγώνες της Βαρκελώνης

Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 1992 είδαμε 12 ηλεκτρικά φορτηγά και μίνι λεωφορεία της Mercedes-Benz. Τα MB 100 E τα χρησιμοποίησε η οργανωτική επιτροπή για να αποδείξει την καταλληλόλητα της ηλεκτροκίνησης σε καθημερινή χρήση.

Επιπλέον, μερικά από το οχήματα έφεραν εξοπλισμό για μέτρηση του χρόνου, αλλά και τηλεόραση. Η ισχύς του κινητήρα τους έφτανε τα 36 kW και η μέγιστη ταχύτητα τα 70 χλμ./ώρα.

Στην Ελλάδα η… καλοκαιρινή Mercedes-AMG SL 43

Αερόσακοι και Mercedes-Benz

Η 31η Ιουλίου του 1992 είναι η μέρα, κατά την οποία κυκλοφόρησε το εκατομμυριοστό όχημα της Mercedes-Benz με αερόσακους. Μάλιστα, το επετειακό όχημα ήταν ένα S-Class της σειράς 126 και πέρασε τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Sindelfingen.

Ακόμη, το πρώτο όχημα της γερμανικής φίρμας με αυτό το σύστημα παθητικής ασφάλειας κυκλοφόρησε το 1981. Διέθετε, δηλαδή, ένα σύστημα με αερόσακο οδηγού και προεντατήρα ζώνης ασφαλείας. Τέλος, η εταιρεία το 2020 παρουσίασε το μετωπικό αερόσακο για τους πίσω επιβάτες.

abb_img