Η Mercedes-Benz ετοιμάζει τις ηλεκτρικές E-Class, C-Class και GLC-Class

Η Mercedes-Benz εγκαινιάζει μια νέα εποχή ηλεκτροκίνησης, με την κυκλοφορία πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων για τις C-Class, E-Class και GLC-Class

Ακούστε το άρθρο

Η Mercedes-Benz σχεδιάζει να εγκαινιάσει μια νέα εποχή ηλεκτροκίνησης, με την κυκλοφορία πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων τριών από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της, συγκεκριμένα τα C-Class, E-Class και GLC-Class, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Αυτή η κίνηση, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής που στοχεύει στην εισαγωγή δεκάδων νέων ή ανανεωμένων μοντέλων παγκοσμίως έως το 2027. Η έναρξη αυτής της νέας φάσης θα γίνει φέτος, με την ηλεκτρική έκδοση της συμπαγούς Mercedes-Benz CLA-Class του 2026, η οποία θα προσφέρει και υβριδικές επιλογές, με κινητήρες 48 volt. Το νέο CLA EV θα φέρει σημαντικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τα τρέχοντα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας, όπως μια αρχιτεκτονική 800 volt και ένα πιο αποδοτικό σύστημα αναγεννητικής πέδησης.

Η Mercedes-Benz σχεδιάζει να εγκαινιάσει μια νέα εποχή ηλεκτροκίνησης με την κυκλοφορία πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων τριών από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της, συγκεκριμένα τα C-Class, E-Class και GLC-Class, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Αυτή η κίνηση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής που στοχεύει στην εισαγωγή δεκάδων νέων ή ανανεωμένων μοντέλων παγκοσμίως έως το 2027. Η έναρξη αυτής της νέας φάσης θα γίνει φέτος με την ηλεκτρική έκδοση της συμπαγούς Mercedes-Benz CLA-Class του 2026, η οποία θα προσφέρει και υβριδικές επιλογές με κινητήρες 48 volt. Το νέο CLA EV θα φέρει σημαντικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τα τρέχοντα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας, όπως μια αρχιτεκτονική 800 volt και ένα πιο αποδοτικό σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Αυτές οι τεχνολογικές εξελίξεις θα εφαρμοστούν και σε άλλα μοντέλα που θα βασίζονται στην νέα αρθρωτή πλατφόρμα MMA της Mercedes. Παράλληλα, η εταιρεία ετοιμάζεται να εισάγει και άλλα μοντέλα με διαφορετικά στυλ αμαξώματος τα επόμενα χρόνια, ενώ το CLA θα διατηρήσει το σπορ κουπέ σεντάν σχεδιασμό του. Εκτός από τα συμπαγή μοντέλα, η Mercedes εστιάζει και στην ηλεκτροκίνηση των υψηλών επιδόσεων μοντέλων της, με τα πρώτα ηλεκτρικά AMG να βασίζονται στην νέα πλατφόρμα AMG.EA. Το πρώτο από αυτά, ένα fastback sedan που πιθανώς θα αντικαταστήσει το τρέχον AMG GT 4-θυρο, αναμένεται να κυκλοφορήσει φέτος, ακολουθούμενο από ένα ηλεκτρικό SUV AMG. Επιπλέον, η Mercedes σχεδιάζει την κυκλοφορία του πρώτου ηλεκτρικού φορτηγού επόμενης γενιάς το 2026, βασισμένο στην νέα πλατφόρμα Van.EA, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει την ανάπτυξη και νέων φορτηγών με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Παρόλο που η Mercedes εστιάζει στην ηλεκτροκίνηση, δεν θα εγκαταλείψει εντελώς τους κινητήρες καύσης. Η εταιρεία επιβεβαίωσε μια σημαντική ανανέωση της ναυαρχίδας της, της S-Class, για το επόμενο έτος, χωρίς όμως να αναφέρει ηλεκτρική έκδοση. Επιπλέον, η Mercedes έχει αναβάλει τον στόχο της να γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική σε ορισμένες αγορές έως το 2030, αναγνωρίζοντας ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο για τουλάχιστον μια ακόμη δεκαετία.

Αυτές οι τεχνολογικές εξελίξεις, θα εφαρμοστούν και σε άλλα μοντέλα που θα βασίζονται στην νέα αρθρωτή πλατφόρμα MMA της Mercedes. Παράλληλα, η εταιρεία ετοιμάζει και άλλα μοντέλα με διαφορετικά στυλ αμαξώματος τα επόμενα χρόνια, ενώ το CLA θα διατηρήσει το σπορ κουπέ σεντάν σχεδιασμό του.

Δείτε ακόμα: Η Mercedes-Benz δοκιμάζει το πρώτο EV με μπαταρία στερεάς κατάστασης στον κόσμο και αυτονομία 1.000 χλμ 

Η Mercedes-Benz σχεδιάζει να εγκαινιάσει μια νέα εποχή ηλεκτροκίνησης με την κυκλοφορία πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων τριών από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της, συγκεκριμένα τα C-Class, E-Class και GLC-Class, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Αυτή η κίνηση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής που στοχεύει στην εισαγωγή δεκάδων νέων ή ανανεωμένων μοντέλων παγκοσμίως έως το 2027. Η έναρξη αυτής της νέας φάσης θα γίνει φέτος με την ηλεκτρική έκδοση της συμπαγούς Mercedes-Benz CLA-Class του 2026, η οποία θα προσφέρει και υβριδικές επιλογές με κινητήρες 48 volt. Το νέο CLA EV θα φέρει σημαντικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τα τρέχοντα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας, όπως μια αρχιτεκτονική 800 volt και ένα πιο αποδοτικό σύστημα αναγεννητικής πέδησης. Αυτές οι τεχνολογικές εξελίξεις θα εφαρμοστούν και σε άλλα μοντέλα που θα βασίζονται στην νέα αρθρωτή πλατφόρμα MMA της Mercedes. Παράλληλα, η εταιρεία ετοιμάζεται να εισάγει και άλλα μοντέλα με διαφορετικά στυλ αμαξώματος τα επόμενα χρόνια, ενώ το CLA θα διατηρήσει το σπορ κουπέ σεντάν σχεδιασμό του. Εκτός από τα συμπαγή μοντέλα, η Mercedes εστιάζει και στην ηλεκτροκίνηση των υψηλών επιδόσεων μοντέλων της, με τα πρώτα ηλεκτρικά AMG να βασίζονται στην νέα πλατφόρμα AMG.EA. Το πρώτο από αυτά, ένα fastback sedan που πιθανώς θα αντικαταστήσει το τρέχον AMG GT 4-θυρο, αναμένεται να κυκλοφορήσει φέτος, ακολουθούμενο από ένα ηλεκτρικό SUV AMG. Επιπλέον, η Mercedes σχεδιάζει την κυκλοφορία του πρώτου ηλεκτρικού φορτηγού επόμενης γενιάς το 2026, βασισμένο στην νέα πλατφόρμα Van.EA, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει την ανάπτυξη και νέων φορτηγών με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Παρόλο που η Mercedes εστιάζει στην ηλεκτροκίνηση, δεν θα εγκαταλείψει εντελώς τους κινητήρες καύσης. Η εταιρεία επιβεβαίωσε μια σημαντική ανανέωση της ναυαρχίδας της, της S-Class, για το επόμενο έτος, χωρίς όμως να αναφέρει ηλεκτρική έκδοση. Επιπλέον, η Mercedes έχει αναβάλει τον στόχο της να γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική σε ορισμένες αγορές έως το 2030, αναγνωρίζοντας ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο για τουλάχιστον μια ακόμη δεκαετία.

Εκτός από τα βασικά μοντέλα, η Mercedes εστιάζει και στην ηλεκτροκίνηση των υψηλών επιδόσεων μοντέλων της, με τα πρώτα ηλεκτρικά AMG να βασίζονται στην νέα πλατφόρμα AMG.EA. Το πρώτο από αυτά, ένα fastback sedan που πιθανώς θα αντικαταστήσει το τρέχον AMG GT, αναμένεται να κυκλοφορήσει φέτος, ακολουθούμενο από ένα ηλεκτρικό SUV AMG. Επιπλέον, η Mercedes σχεδιάζει την κυκλοφορία του πρώτου ηλεκτρικού φορτηγού επόμενης γενιάς το 2026, βασισμένο στην νέα πλατφόρμα Van.EA, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει την ανάπτυξη και νέων φορτηγών με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Mercedes-Benz ετοιμάζει τις ηλεκτρικές E-Class, C-Class και GLC-Class

Παρόλο που η Mercedes εστιάζει στην ηλεκτροκίνηση, δεν θα εγκαταλείψει εντελώς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η εταιρεία επιβεβαίωσε μια σημαντική ανανέωση της ναυαρχίδας της, της S-Class, για το επόμενο έτος, χωρίς όμως να αναφέρει ηλεκτρική έκδοση. Επιπλέον, η Mercedes έχει αναβάλει τον στόχο της να γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική σε ορισμένες αγορές έως το 2030, αναγνωρίζοντας ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα συνεχίσουν να παίζουν σημαντικό ρόλο για τουλάχιστον μια ακόμη δεκαετία.