Η νέα γενιά ηλεκτρικών οχημάτων της Mercedes

Ακούστε το άρθρο

Η νέα γενιά ηλεκτρικών οχημάτων της Mercedes-Benz, βασίζεται σε μια ειδικά σχεδιασμένη αρχιτεκτονική, η οποία είναι επεκτάσιμη σε κάθε πτυχή και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις σειρές μοντέλων.

Το μεταξόνιο, καθώς και όλα τα άλλα στοιχεία του συστήματος, ειδικά οι μπαταρίες, είναι μεταβλητά χάρη στον αρθρωτό σχεδιασμό. Η φιλοσοφία του οχήματος βελτιστοποιείται έτσι ώστε να καλύπτει κάθε απαίτηση μιας οικογένειας μοντέλων με ηλεκτρικό συσσωρευτή.

Αυτή η αρχιτεκτονική του οχήματος καθιστά δυνατή την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων Mercedes-Benz από σεντάν έως μεγάλα SUV.

Το EQS θα επιτρέπει στους καταναλωτές της κατηγορίας πολυτελών αυτοκινήτων, να επωφεληθούν από όλα τα πλεονεκτήματα μιας ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής σε σχέση με το χώρο και το σχεδιασμό.

Με εμβέλεια έως και 700 χλμ. (σύμφωνα με το WLTP), το EQS πληροί τις απαιτήσεις για ένα αποδοτικό μοντέλο S-Class.

Ταυτόχρονα, η μάρκα παραμένει πιστή στη συνταγή της για επιτυχία στην παραγωγή και σχεδιάζει τα οχήματα και τα εργοστάσιά της ώστε να είναι σε θέση να κατασκευάζει διαφορετικά μοντέλα με ευελιξία στις ίδιες γραμμές παραγωγής.

Τα ηλεκτρικά οχήματα χρησιμοποιούν επίσης πρωτοποριακές τεχνολογίες, όπως, για παράδειγμα, το σύστημα ελέγχου και εμφάνισης MBUX (Mercedes-Benz User Experience) ή τα συστήματα βοήθειας οδήγησης.

Το πρωτότυπο αυτοκίνητο Mercedes-Benz Vision EQS παρέχει στοιχεία για τον σχεδιασμό του επερχόμενου EQS. Τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα που υποβάλλονται σε δοκιμές προβλέπουν επίσης βασικά χαρακτηριστικά σχεδίασης που είναι επαναστατικά για το πολυτελές τμήμα.

Ωστόσο, περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με τον προοδευτικό σχεδιασμό των μοντέλων EQS SUV, EQE και EQE SUV, κρίσιμες για την επιτυχία της ηλεκτρικής πρωτοβουλίας, παραμένουν μυστικές για το κοινό προς το παρόν.

Η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει την ηλεκτρική αρχιτεκτονική το 2021. Ταυτόχρονα, η εταιρεία θα συνεχίσει να ηλεκτροδοτεί τις πιο επιτυχημένες πλατφόρμες.

Εκτός από το SUV μεσαίου μεγέθους EQC (EQC 400 4MATIC, συνδυασμένη κατανάλωση ισχύος: 21,3-20,2 kWh /100 χλμ., σταθμισμένες εκπομπές CO2 0 γραμ./χλμ) και το EQV (EQV 300, συνδυασμένη κατανάλωση ισχύος: 26,4-26,3 kWh/100 χλμ., συνδυασμένες εκπομπές CO2 0 γραμ./χλμ.), οι πελάτες στην κατηγορία των συμπαγών αυτοκινήτων μπορούν να προσβλέπουν σε δύο ηλεκτρικά SUV, το EQA και το EQB.

Ο προοδευτικός σχεδιασμός τους τα αναγνωρίζει ως μέλη της σειράς ηλεκτρικών προϊόντων. Η παραγωγή του EQA θα ξεκινήσει πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους.

Το EQS υποβάλλεται επί του παρόντος στις τελευταίες δοκιμές στο δρόμο, συμπεριλαμβανομένου του Τεστ και Τεχνολογικού Κέντρου στο Immendingen.

Η συστηματική επικύρωση του συνολικού οχήματος χρησιμεύει για να εγγυηθεί τα υψηλά πρότυπα ποιότητας και είναι ένα από τα εκτεταμένα μέτρα στη διαδικασία ανάπτυξης κάθε σειράς μοντέλων της μάρκας.

Οι σταθμοί περιλαμβάνουν σκληρές χειμερινές δοκιμές στη Σκανδιναβία, δοκιμές σασί και μετάδοσης κίνησης σε δοκιμαστικούς λόγους, δημόσιους δρόμους και στην πίστα δοκιμών υψηλής ταχύτητας στο Nardo, καθώς και τις ολοκληρωμένες δοκιμές του συνολικού οχήματος στη ζέστη της Νότιας Ευρώπης και της Αφρικής.

Οι δοκιμαστικοί κύκλοι διεξάγονται επίσης στην Κίνα και τις ΗΠΑ. Στην περίπτωση του EQS, ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στον ηλεκτρικό κινητήρα και στην μπαταρία.

«Το EQS έχει ήδη συσσωρεύσει πάνω από δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών από τη ζέστη της Αφρικής έως το κρύο της βόρειας Σουηδίας», λέει ο Christoph Starzynski, αντιπρόεδρος της Αρχιτεκτονικής Ηλεκτρικών Οχημάτων στη Mercedes-Benz και υπεύθυνος για τα οχήματα EQ.

«Το EQS θα είναι η S-Class των ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υποβάλλεται στο ίδιο απαιτητικό πρόγραμμα ανάπτυξης με οποιοδήποτε άλλο όχημα που έχει το προνόμιο να φέρει περήφανα το τρίκλινο αστέρι.

Επιπλέον, υπήρξαν αρκετές δοκιμές ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που καλύπτουν σημαντικές προτεραιότητες ανάπτυξης, όπως γκάμα, φόρτιση και αποδοτικότητα».

Το EQS παράγεται μαζί με την S-Class στο Factory 56 στο Sindelfingen, ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια αυτοκινήτων στον κόσμο. Για αρκετό καιρό, η ευελιξία στα εργοστάσια αποτελεί επενδυτική προτεραιότητα της Mercedes-Benz Operations (MO), η οποία είναι υπεύθυνη για την παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Ο τεχνικός εξοπλισμός που διαθέτει λύσεις Trailblazing Industry 4.0, είναι βασικός παράγοντας για την ευελιξία. Χάρη στις εξαιρετικά ευέλικτες κατασκευές, όλα τα εργοστάσια είναι σε θέση να παράγουν οχήματα με διαφορετικούς τύπους κινητήρων και έτσι να ανταποκρίνονται γρήγορα στις αλλαγές της ζήτησης στις αγορές. Οι ευκαιρίες ηλεκτρικής κινητικότητας μπορούν να αξιοποιηθούν με περιορισμένη επενδυτική ανάγκη.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ambition 2039», όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Mercedes-Benz εργάζεται για την προσφορά ενός στόλου νέου αυτοκινήτου με ουδέτερο CO2 σε λιγότερο από 20 χρόνια από τώρα.

Η εταιρεία θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων όλων των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων, να αντιπροσωπεύουν περισσότερες από τις μισές πωλήσεις της ήδη από το 2030.

abb_img