Η Νέα Υόρκη ενέκρινε τον πλήρη εξηλεκτρισμό των σχολικών λεωφορείων έως το 2035

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Νέας Υόρκης ενέκρινε ένα νομοσχέδιο το οποίο προβλέπει τον πλήρη εξηλεκτρισμό του στόλου των σχολικών λεωφορείων της πόλης μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου 2035.

Σύμφωνα με την συγκεκριμένη απόφαση, θα επιτρέπεται η πώληση μόνο επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων, από το 2035.

Οι εγκαταστάσεις στάθμευσης θα πρέπει να περιλαμβάνουν φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων για τουλάχιστον το 20% των θέσεων στάθμευσης

new york

Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε με 44 ψήφους υπέρ και μία ψήφο κατά, και ο δήμαρχος Bill de Blasio αναμένεται να υπογράψει το νομοσχέδιο, σύντομα.

Ωστόσο, τo νομοσχέδιο περιλαμβάνει την εξής διευκρίνιση, καθώς: «θα εξαρτηθεί από την εμπορική διαθεσιμότητα και την αξιοπιστία των ηλεκτρικών σχολικών λεωφορείων και την τεχνική και φυσική διαθεσιμότητα των σχετικών απαραίτητων υποδομών».

Δεδομένου του ενδιαφέροντος της πολιτείας να απαλλαγεί από τις εκπομπές ρύπων, και ιδιαίτερα μετά και την οδηγία του νέου κανονισμού των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, είναι απίθανο η απαιτούμενη υποδομή να μην έχει δημιουργηθεί μέσα στα επόμενα 14 χρόνια.

Η πόλη της Νέας Υόρκης εκτιμά ότι η μετατροπή των 885 σχολικών λεωφορείων σε ηλεκτρικά, καθώς και η προμήθεια των απαιτούμενων σταθμών φόρτισης και ηλεκτρικής υποδομής, θα κοστίσει συνολικά 367,3 εκατομμύρια δολάρια έως το 2035.

Επιπλέον, η πόλη αποφάσισε ήδη ότι όλα τα οχήματα που ανήκουν σε στόλους θα πρέπει να είναι ηλεκτρικά έως το 2040.

Διαβάστε επίσης: Αυτοκινητοβιομηχανία και ΠΟΥ κινούνται σε αντίθετες κατευθύνσεις

Για τον λόγο αυτό, απαιτεί όλες οι εγκαταστάσεις στάθμευσης να περιλαμβάνουν φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων για τουλάχιστον το 20% των θέσεων στάθμευσης.

Η Νέα Υόρκη έχει ξεκινήσει την εγκατάσταση γρήγορων φορτιστών L2 DC σε δημοτικούς χώρους στάθμευσης.

Οι τέσσερις πρώτοι έχουν ήδη εγκατασταθεί, ενώ προβλέπεται η δημιουργία ενός δικτύου με 40.000 δημόσιους φορτιστές L2 σε όλη την πολιτεία, καθώς και 6.000 σταθμών γρήγορης φόρτισης DC οι οποίοι αναμένεται να έχουν εγκατασταθεί έως το 2030.

Η Νέα Υόρκη επιθυμεί να επιταχύνει τη διαδικασία της υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων

Η σχετική ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια του εορτασμού της εγκατάστασης των πρώτων τεσσάρων από τους 28 φορτιστές ταχείας φόρτισης DC σε δημοτικά γκαράζ, στην οποία συμμετείχε και ο Επίτροπος του Τμήματος Μεταφορών της Νέας Υόρκης, Χανκ Γκάτμαν, μαζί με εκπροσώπους από την New York Power Authority, από την EV Connect, καθώς και με άλλους εκλεγμένους αξιωματούχους.

«Με την κλιματική κρίση να είναι πιο κρίσιμη από ποτέ, ήρθε η ώρα να σχεδιάσουμε περισσότερες δράσεις, προκειμένου η Νέα Υόρκη να μπορεί να επιταχύνει δραστικά την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε ο Επίτροπος της NYC DOT, Χανκ Γκάτμαν.

Ο επόμενος στόχος είναι η επέκταση του δικτύου γρήγορης φόρτισης στην πόλη

ταχεία φόρτιση

Στην ανακοίνωση αναφέρθηκε, επίσης, ότι οι μεταφορές αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 30% των συνολικών εκπομπών ρύπων της πόλης, γεγονός το οποίο καθιστά το συγκεκριμένο σχέδιο κομβικό, προκειμένου να βοηθήσει την πόλη να επιτύχει τον στόχο της ουδετερότητας ως προς τον άνθρακα έως το 2050.

Διαβάστε επίσης: Οι διάφοροι τύποι φορτιστών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είναι διαθέσιμοι στην αγορά

Η Νέα Υόρκη υπολογίζει ότι θα χρειαστεί 400.000 ιδιοκτήτες οχημάτων να πραγματοποιήσουν τη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030 για την επίτευξη αυτού του στόχου.