Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον για την αυτοκινητοβιομηχανία, ωστόσο η Porsche αναζητά εναλλακτικές λύσεις, όπως για παράδειγμα το υδρογόνο.
Η γερμανική μάρκα κάνει ειδικές δοκιμές, αναπτύσσοντας εικονικά έναν εσωτερικής καύσης κινητήρα V8, ο οποίος καίει υδρογόνο. Άλλωστε, η Porsche ψάχνει και άλλους τρόπους για τη μείωση των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων. Έτσι, ώστε να μην χρειαστεί να προχωρήσει σε κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Porsche: Νέο ηλεκτρικό SUV θα είναι πάνω από την Cayenne
Ο κινητήρας υδρογόνου πέρασε τα τεστ στο Nurburgring
Η εταιρεία προσομοίωσε ένα μεγάλο πολυτελές όχημα βάρους 2.650 κιλών, αντίστοιχο με την Cayenne. Το συγκεκριμένο όχημα έτρεξε στην πίστα του Nurburgring με τον εν λόγω κινητήρα, καταφέρνοντας μάλιστα να ολοκληρώσει έναν γύρο σε 8 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, στην εικονική αυτή δοκιμή, το αυτοκίνητο ανέπτυξε ταχύτητες που άγγιξαν τα 261 χλμ./ώρα.
Η δοκιμή αποκάλυψε πως ο κινητήρας υδρογόνου είναι τόσο καθαρός, που θα πληροί τις προδιαγραφές Euro 7, χωρίς να χρειάζεται την πολύπλοκη επεξεργασία ενός συμβατικού βενζινοκινητήρα.
Ο νέος ηλεκτροκινητήρας της Porsche είναι για… ποδήλατα!
Ο στόχος της Porsche με τον κινητήρα υδρογόνου
Προφανώς, η γερμανική φίρμα έχει ως στόχο να πετύχει με τον κινητήρα υδρογόνου την ίδια απόδοση ισχύος και ροπής, με έναν συμβατικό κινητήρα. Επιπλέον, η Porsche έχει προχωρήσει σε αρκετές μετατροπές για να χρησιμοποιεί υδρογόνο με μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης και ηλεκτρικά υποβοηθούμενους στροβιλοσυμπιεστές (turbo).
Μάλιστα, τα turbo είναι απαραίτητα, διότι οι κλασικές τουρμπίνες δεν μπορούν να λειτουργήσουν με τα καυσαέρια χαμηλής πίεσης, που προκαλεί η καύση του υδρογόνου.
Porsche: Αύξηση κερδών μέσω των ηλεκτρικών!
Προς το παρόν η γερμανική εταιρεία είναι σε διερευνητικό στάδιο, μελετώντας τις τεχνικές δυνατότητες του κινητήρα. Ωστόσο, τα πρώτα συμπεράσματα από τον κινητήρα καύσης υδρογόνου είναι θετικά. Πιθανότατα αυτή η μορφή κινητήρα θα αποτελέσει μία εναλλακτική πρόταση για το μέλλον.