Από το hyper-GT έως το υπερ-σπορ αυτοκίνητο, η Rimac ακολούθησε αυτή την ιδέα, στην περαιτέρω ανάπτυξη του πρώτου της μοντέλου Nevera. Το μοντέλο R είναι ακόμα πιο ισχυρό και κυρίως εξοπλισμένο με ένα πιο δυναμικό πλαίσιο. Και περιορίζεται αυστηρά, σε μόλις 40 μονάδες.
Με ισχύ 1.903 PS και επιτάχυνση 1,81 δευτερολέπτων από στάση στα 100 χλμ/ώρα, το Rimac Nevera σίγουρα δεν είναι ένα συνηθισμένο σπορ ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, η Rimac Automobili έχει σκόπιμα εξελίξει το όχημα ως «hyper-GT», με στόχο να είναι σε θέση να οδηγήσει έναν γύρο στο Nürburgring-Nordschleife και στη συνέχεια να ξεκινήσει ένα οδικό ταξίδι άνω των χιλίων χιλιομέτρων, με τον αντίστοιχο χώρο και άνεση στο εσωτερικό.
«Ωστόσο, συνεχίζουμε να εξελίσσουμε το αυτοκίνητο ακατάπαυστα, έχοντας κατά νου τις επιθυμίες των πελατών», εξηγεί ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Rimac, Mate Rimac. «Πολλοί αναζητούσαν ένα αυτοκίνητο που θα τονίσει ακόμη περισσότερο τη σταθερότητα του Nevera στις στροφές και θα αξιοποιούσε στο έπακρο όλες τις προηγμένες τεχνολογίες του. Ανταποκρινόμαστε σε αυτά τα αιτήματα με το Nevera R».
Σύμφωνα με το αφεντικό της εταιρείας, το μοντέλο R θα διατηρήσει το DNA του Nevera, «αλλά θα είναι ελαφρύτερο, ταχύτερο και πιο συγκεντρωμένο». Η ισχύς της μετάδοσης κίνησης έχει αυξηθεί στα 2.136 PS, το σύστημα μπαταρίας έχει αναπτυχθεί περαιτέρω με γνώμονα τις επιδόσεις και έχει επίσης βελτιστοποιηθεί το διάνυσμα ροπής της Rimac, για την τετρακίνηση (R-AWTV). Νέα φρένα έχουν επίσης τοποθετηθεί για την βελτίωση του R.
Η σχεδίαση της έκδοσης R έχει βελτιωθεί μόνο διακριτικά, αλλά το μεγάλο σταθερό πίσω φτερό και ο μεγάλος διαχύτης στο πίσω μέρος είναι εντυπωσιακά. Το «επιθετικό πακέτο αεροδυναμικής», προορίζεται να αυξήσει την κάθετη δύναμη κατά 15 τοις εκατό και την αεροδυναμική απόδοση κατά 10 τοις εκατό. Επιπλέον, τοποθετούνται νέα ελαστικά Cup 2 της Michelin, τα οποία έχουν σκοπό να βελτιώσουν την πλευρική πρόσφυση και την τάση υποστροφής κατά την είσοδο στις στροφές.
Ένα αρχικό αποτέλεσμα: στην πίστα δοκιμών του Nardò της Ιταλίας, το Nevera R είναι 3,8 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το «βασικό μοντέλο», αν μπορεί κανείς να ονομάσει έτσι το Nevera των εκατομμυρίων ευρώ. Το Nevera R, δεν έχει βρεθεί ακόμη στην πίστα Nordschleife του Nurburgring, όπου το Nevera πέτυχε χρόνο γύρου 7:05:298 λεπτά τον περασμένο Αύγουστο.
Αν και το R έχει βελτιστοποιηθεί για τις στροφές, είναι επίσης ελαφρώς ταχύτερο από το Nevera στις ευθείες: από εκκίνηση, θα πρέπει να φτάσει τα 300 χλμ/ώρα σε 8,66 δευτερόλεπτα. Στο απλό Nevera διαρκεί λίγο περισσότερο στα 9,22 δευτερόλεπτα. Παρεμπιπτόντως, η τελική ταχύτητα εκ του εργοστασίου είναι 350 χλμ/ώρα. Όπως και με το Nevera, τα 412 χλμ/ώρα του μοντέλου R, επιτρέπονται μόνο υπό την επίβλεψη του κατασκευαστή.
Πηγή: electrive.com