Ένα από τα μοντέλα τα οποία ανήκουν στην κατηγορία των crossover και έχουν αγαπηθεί ιδιαίτερα από την ελληνική αγορά, είναι και το Toyota C-HR. Το ιαπωνικό υπερυψωμένο μοντέλο με την τολμηρή έως και σήμερα σχεδίαση, έκανε την εμφάνισή του το 2016. Μάλιστα, έγινε αμέσως ευρέως γνωστό για το αποδοτικό υβριδικό σύστημα που διέθετε. Τώρα, πλησιάζει η παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του μοντέλου, η οποία θα εμφανίζει νέα και πιο προηγμένα χαρακτηριστικά σε όλους τους τομείς.
Προφανώς, θα λέγαμε ότι η ιαπωνική φίρμα έχει κρατήσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου ως «επτασφράγιστο μυστικό». Και αυτό, διότι ελάχιστες πληροφορίες έχουν αποκαλυφθεί έως τώρα, αν και το μοντέλο, είναι ένα βήμα πριν δει τα φώτα της δημοσιότητας. Μάλιστα, σύμφωνα πάντοτε με την εταιρεία, αυτό θα γίνει σε λίγες ημέρες και πιο συγκεκριμένα στις 26 Ιουνίου. Ωστόσο, αξίζει να αναφέρουμε όσα στοιχεία γνωρίζουμε μέχρι στιγμής.
Η Toyota ετοιμάζει «ηλεκτρική» επέλαση
Το Toyota C-HR θα έχει ως έμπνευση το πρωτότυπο Prologue
Πιθανότατα, το νέο Toyota C-HR θα ακολουθήσει την ίδια σχεδιαστική «οδό», με το πρωτότυπο Prologue που είχε δείξει η μάρκα. Το πρωτότυπο μοντέλο ενσωματώνει τα νέα σχεδιαστικά πρότυπα της φίρμας, πάνω σε ένα ίδιας λογικής αμάξωμα με το υπάρχον C-HR.
Ωστόσο, όπως μας έδειξε η Toyota μέσω ενός teaser, το πίσω φωτιστικό σώμα θα είναι μία ενιαία μπάρα LED. Μάλιστα, στο κέντρο θα υπάρχει φωτιζόμενο, το όνομα του μοντέλου. Πολύ πιθανόν και τα εμπρός φωτιστικά σώματα να έχουν σχεδίαση τύπου «C», όπως αυτά που συναντάμε στο Prologue.
Η Toyota Ελλάς στηρίζει τη Διαφορετικότητα
Ωστόσο, το αμάξωμα πλέον θα διαθέτει επιπλέον χαρακτηριστικά, με έντονες ακμές και γραμμές, τονίζοντας την δυναμική εικόνα του μοντέλου. Προφανώς, την εικόνα αυτή θα ενισχύουν οι μυώδεις θόλοι των τροχών και η έντονα κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος.
Από πλευράς διαστάσεων, το νέο C-HR θα παραμείνει περίπου στα ίδια επίπεδα, προσφέροντας όμως, καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Τέλος, οι «παραδοσιακά» κρυμμένες πίσω χειρολαβές θα συνεχίσουν να υπάρχουν, ενώ διαθέσιμη θα είναι και η επιλογή διχρωμίας στο αμάξωμα.
H Toyota επιμένει στο υδρογόνο!
Ντεμπούτο σε υβριδική, καθώς και Plug-in Hybrid έκδοση
Αρχικά, το νέο Toyota C-HR θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα TNGA-C, όπως και η νέα γενιά του Prius. Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, θα είναι διαθέσιμο τόσο ως υβριδικό, όσο και ως Plug-in Hybrid. Έτσι, είναι πολύ πιθανό να εφοδιαστεί με το ίδιο Plug-in Hybrid σύστημα με το Prius, των 223 ίππων.
Επιπλέον, για την απλή υβριδική έκδοση δεν υπάρχουν ακόμα διαθέσιμες πληροφορίες. Ωστόσο, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα δούμε μία ισχύ της τάξεως των 197 ίππων. Προφανώς, λίγο αργότερα θα ακολουθήσει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, χωρίς ακόμη να γνωρίζουμε περαιτέρω στοιχεία. Τέλος, η συναρμολόγηση των μπαταριών της επαναφορτιζόμενης εκδοχής του μοντέλου, θα λαμβάνει χώρα στην Ευρώπη.