Η startup εταιρεία Surge που ανήκει στην Hero MotoCorp, θα λανσάρει το ηλεκτρικό σκούτερ S32 στην Ινδία, έως τα μέσα του 2025. Οι πελάτες θα μπορούν να μετατρέψουν το ριζοσπαστικό EV, από σκούτερ σε τρίτροχο, ή το αντίστροφο, σε μόλις τρία λεπτά.
Σύμφωνα με νέα αναφορά της Autocar Professional, η Hero MotoCorp, θα ξεκινήσει την κατασκευή του S32 μέσα σε ένα χρόνο. Άτομα που γνωρίζουν την εξέλιξη, λένε ότι η εταιρεία θα μπορούσε να είναι έτοιμη να λανσάρει το νέο EV, το οποίο είναι το πρώτο του είδους του, μέχρι τα μέσα του 2025. Η Hero MotoCorp, αναμένει να πουλά 10.000 μονάδες του S32 ετησίως, γεγονός που δείχνει ότι βλέπει αυτό το μοντέλο, ως εξειδικευμένο προϊόν.
Το S32 θα έχει δύο πινακίδες κυκλοφορίας, όπως δήλωσε ο Pawan Munjal, Εκτελεστικός Πρόεδρος και Διευθυντής της Hero MotoCorp, στο περιθώριο της εμπορικής έκθεσης μοτοσικλετών EICMA 2024 στην Ιταλία. Η εταιρεία συνεργάστηκε με το Υπουργείο Οδικών Μεταφορών και Αυτοκινητοδρόμων (MoRTH) της Ινδίας, για τον καθορισμό της κατηγορίας «L2-5».
Το MoRTH λέει, ότι το τελευταίο είναι «ένα δίτροχο όχημα της κατηγορίας L2 σε συνδυασμό με μια μη αυτοκινούμενη πίσω μονάδα». Ο οδηγός μπορεί να προσαρτήσει ή να αποσυνδέσει την πίσω μονάδα όπως και όταν απαιτείται. Όταν συνδυάζουν την πίσω μονάδα, το S32 γίνεται ένα τρίτροχο όχημα της κατηγορίας L5.
Η Surge ανέπτυξε τέσσερις εκδόσεις του S32: PV, LD, HD και FB, η καθεμία με διαφορετική πίσω μονάδα, κατασκευασμένη σε ένα πλαίσιο σκάλας. Οι εκδόσεις LD, HD και FB προορίζονται για τη μεταφορά φορτίου. Η πρώτη με ανοικτή «καρότσα» φορτίου που μοιάζει με φορτηγό, η δεύτερη με κλειστό κιβώτιο «κλουβάκι» φορτίου και η τρίτη με σκέτο επίπεδο πάτωμα, αντίστοιχα. Ως τρίτροχο, το S32 προσφέρει χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου 500 kg.
Το S32 και η πίσω μονάδα του, διαθέτουν ανεξάρτητους κινητήρες και πακέτα μπαταριών. Η Surge χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 4 ίππων και μια μπαταρία 3,5 kWh για το σκούτερ και έναν κινητήρα 13,5 ίππων και μια μπαταρία 11 kWh για την πίσω μονάδα. Η εταιρεία εγκαθιστά μεμονωμένους φορτιστές και υποδοχές φόρτισης, επιτρέποντας στους πελάτες να φορτίζουν και τα δύο πακέτα των μπαταριών, χωριστά.
Στην προεπιλεγμένη έκδοση με δύο τροχούς, το S32 έχει τελική ταχύτητα 60 χλμ/ώρα, αλλά η σύνδεση της πίσω μονάδας για χρήση ως τρίτροχο, μειώνει αυτή την τιμή στα 50 χλμ/ώρα. Οι πελάτες δεν θα απαιτούν ειδικό εργαλείο ή εξοπλισμό για να το μετατρέψουν από τη μια μορφή στην άλλη και θα μπορούν να οδηγούν και τις δύο φόρμες με τα ίδια χειριστήρια. Ωστόσο, θα χρειαστούν τις άδειες οδήγησης των αντίστοιχων κατηγοριών οχημάτων.