Η Tesla αποκάλυψε νέα στοιχεία για τους Supercharger της V4. Η νέα τεχνολογία επιτρέπει σημαντικά ταχύτερες διαδικασίες φόρτισης, με μέγιστη ισχύ έως και 500 kW. Το ηλεκτρικό φορτηγό Semi της Tesla, μπορεί να φορτίσει ακόμη και με περισσότερα από ένα μεγαβάτ. Αλλά η Tesla βλέπει ακόμη περισσότερα πλεονεκτήματα.
Οι πρώτοι Supercharger της γενιάς V4, λειτουργούν από την περασμένη άνοιξη, στο Harderwijk της Ολλανδίας. Η γενιά V4, χαρακτηρίζεται, μεταξύ άλλων, από τις υψηλότερες στήλες φόρτισης και ένα μακρύτερο καλώδιο φόρτισης, το οποίο (για πρώτη φορά για την Tesla) είναι προσαρτημένο στο εξωτερικό της στήλης φόρτισης. Το μακρύτερο καλώδιο, θα διευκολύνει τη σύνδεση ηλεκτρικών οχημάτων τρίτων κατασκευαστών και το τερματικό πληρωμής για ad-hoc φόρτιση, απευθύνεται επίσης σε μη πελάτες της Tesla.
Ωστόσο, όπως και με τους V3 Superchargers, η μέγιστη ισχύς φόρτισης παρέμεινε στα 250 kW. Ο λόγος ήταν απλός. Τα V4 Post, όπως αποκαλεί η εταιρεία τους φορτιστές της, συνδυάζονταν ακόμα με «ντουλάπια διακοπτών» (όπως τα αποκαλεί η Tesla) από τη γενιά V3.
Το νέο V4 Cabinet της Tesla, ολοκληρώνει την πιο ισχυρή οικογένεια V4. Με το V4 Cabinet, η ισχύς φόρτισης στα V4 Posts θα αυξηθεί έως και 500 kW κατά τη φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Με το ηλεκτρικό φορτηγό Semi, θα πρέπει να είναι δυνατή ακόμη και 1,2 MW, όπως γράφει στο LinkedIn ο Malte Kendel, εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος και διευθυντής EV Charging στην Tesla. Το Cybertruck, το πρώτο αυτοκίνητο της Tesla με σύστημα 800 volt, αναμένεται να επιτύχει 30% μικρότερους χρόνους φόρτισης. Για τα «S3XY Vehicles», δηλαδή τα Model S, 3, X και Y, η μέγιστη ισχύς παραμένει στα 250 kW.
Αλλά οι πελάτες δεν είναι οι μόνοι που επωφελούνται. Ένα «ντουλάπι» V4 τροφοδοτεί έως και οκτώ οχήματα, σε σύγκριση με τις τέσσερις παροχές για τη γενιά V3. Ωστόσο, δεν θα είναι δυνατή η φόρτιση οκτώ οχημάτων ταυτόχρονα με 500 kW. Η Tesla έχει ρυθμίσει το συνδεδεμένο φορτίο χαμηλότερα, για οικονομικούς λόγους.
Προς το παρόν βέβαια, πρόκειται απλώς για ανακοινώσεις που δεν μπορούν ακόμη να επαληθευτούν στη πράξη. Αλλά αυτό θα γίνει σε λίγους μήνες. Σύμφωνα με τον Kendel, οι πρώτες εγκαταστάσεις Supercharger με «ντουλάπια V4» πρόκειται να λειτουργήσουν το 2025.