Λίγες ημέρες μετά την επίσημη παρουσίαση από τον CEO της Tesla, Elon Musk, του γρηγορότερου αυτοκινήτου της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων σε εκδήλωση στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Fremont της Καλιφόρνια, τα πρώτα 25 «αναβαθμισμένα» Tesla Model S Plaid παραδόθηκαν στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους.
Τα «εκρηκτικά» δεδομένα των επιδόσεων του Model S Plaid είναι λίγο-πολύ γνωστά, ενώ υπενθυμίζουμε πως λίγες ημέρες νωρίτερα ο Elon Musk, μέσω ενός tweet, ανακοίνωσε την ακύρωση της έκδοσης Plaid+, ισχυριζόμενος πως το Plaid model S είναι ήδη πολύ καλό.
Αναλυτικότερα για τις επιδόσεις, η μάρκα ισχυρίζεται πως, πλέον, το αυτοκίνητο χρειάζεται για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ, χρόνο κάτω από δύο δευτερόλεπτα.
Πριν την «αναβάθμιση», το «απλό» Plaid χρειαζόταν, περίπου, 2,1 δευτερόλεπτα για τα 0-100. Βέβαια, αυτά τα στοιχεία τα δίνει η εταιρεία, ενώ και ο τρόπος που κάνει την μέτρηση του 0-100 δεν είναι ακριβώς ίδιος με αυτόν που ισχύει στα περισσότερα τεστ που διενεργούν τα ευρωπαϊκά περιοδικά εξειδικευμένου Τύπου.
Διαβάστε επίσης: O Elon Musk παρουσίασε το Model S Plaid, το γρηγορότερο αυτοκίνητο της Tesla
Οι τρεις κινητήρες του Tesla Plaid Model S
Η οδήγηση του Plaid Model S ξεχωρίζει, όχι μόνο από τους… τρεις ηλεκτροκινητήρες (!) – τοποθετημένοι δύο στον πίσω άξονα και ο τρίτος στον εμπρός άξονα – αλλά από την εξέλιξη ενός ολοκαίνουριου κινητήρα.
Ο νέος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος είναι μέρος της εξέλιξης του προγράμματος «Palladium», έχει έναν ρότορα που είναι καλυμμένος σε carbon. Αυτό, σύμφωνα με την Τesla, δίνει τη δυνατότητα αύξησης της πυκνότητας της δύναμης, ενώ παράλληλα διατηρείται μεγαλύτερη αξιοπιστία στον ηλεκτροκινητήρα.
Μάλιστα, σύμφωνα με γραφήματα της εταιρείας, με αυτήν την «αναβάθμιση» στο μοντέλο, ο νέος ηλεκτροκινητήρας θα είναι ικανός να προσφέρει περισσότερη δύναμη, αλλά ταυτόχρονα, όλη αυτή η δύναμη θα είναι διαθέσιμη και θα διατηρείται σε όλο το εύρος της επιτάχυνσης.
Η παγκόσμια πρωτοτυπία του ηλεκτροκινητήρα του Tesla Plaid Model S
«Προς το παρόν, και από ότι γνωρίζουμε μέχρι τώρα, είναι η πρώτη φορά που ένας ηλεκτροκινητήρας μαζικής παραγωγής διαθέτει έναν ρότορα καλυμμένο με carbon», είπε ο Elon Musk κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.
Σε έναν ταχυφορτιστή της Tesla το Model S Plaid θα χρειαστεί μόλις 15 λεπτά για να φορτίσει αρκετά ώστε να καλύψει μία διαδρομή 300 περίπου χιλιομέτρων.
Νέος αεροδυναμικός σχεδιασμός
Με σκοπό τη μείωση της κατανάλωσης, το Model S Plaid “υπέστη” κάποιες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, με τους Αμερικανούς να ανακοινώνουν αεροδυναμικό συντελεστή 0.208.
«Αναβαθμισμένη» και η τιμή του Model S Plaid
Εκτός των «αναβαθμισμένων» επιδόσεων που θα έχει το Model S Plaid, στην ίδια λογική θα είναι και η τιμή του, η οποία υπολογίζεται να είναι και αυτή «αναβαθμισμένη» κατά 10.000 ευρώ, περίπου, διαμορφώνοντας την τελική του τιμή, γύρω στα 130.000 ευρώ.