Η Tesla ξαφνικά… αγάπησε τη διαφήμιση

Η δημοφιλής στο ευρύ κοινό Tesla, αποφάσισε να… υποκύψει στην διαφήμιση, παρουσιάζοντας το νέο της σποτ με την ονομασία «Drive to Believe».

Η Tesla είναι μία από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες στον κόσμο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, κατέχοντας την πρώτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μάλιστα, η εν λόγω αμερικάνικη φίρμα έχει καταφέρει το όνομά της να είναι σχεδόν συνώνυμο πλέον με τον όρο «ηλεκτρικό αυτοκίνητο». Ωστόσο, η εταιρεία του Έλον Μασκ, μέχρι στιγμής, κατέφευγε σε άλλες τακτικές, σχετικά με την διαφήμιση της ίδιας και των προϊόντων της.

Ειδικότερα, το τμήμα marketing της Tesla προτιμούσε να επικοινωνεί με τους πελάτες και υποψήφιους αγοραστές, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα, με σιγουριά κατάφερε να κάνει αρκετούς «φίλους» των ηλεκτρικών μοντέλων, κάτι που αποδεικνύουν και οι πωλήσεις της.

Tesla: Ανάκληση 1,1 εκατομμυρίων οχημάτων στην Κίνα

Ωστόσο, η εταιρεία δεν θα μπορούσε να αρκεστεί αποκλειστικά σε αυτό το ποσοστό, σταματώντας τις προσπάθειες. Τώρα έχει πιο δύσκολο έργο, μίας και πρέπει να πείσει όσους έχουν αμφιβολίες σχετικά με αυτή την κατηγορία οχημάτων.

Επιπλέον, ο έντονος ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο το έργο της. Με αφορμή τα παραπάνω, η Tesla υπέκυψε στην… παραδοσιακή διαφήμιση, δημιουργώντας ένα διαφημιστικό κλιπ, το οποίο αναδεικνύει τις παροχές και κάποια πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού μοντέλου της.

Έλον Μασκ: Το Tesla Roadster έρχεται… μάλλον το 2024

Η Tesla ξαφνικά.. αγάπησε τη διαφήμιση

Τελικά τι μας «δείχνει» η νέα διαφήμιση της Tesla;

Σίγουρα, όχι αυτό που περιμέναμε. Αν κάποιος μας έλεγε πως θα φανταζόμασταν την πρώτη διαφήμιση της εταιρείας, σίγουρα δεν θα ήταν αυτό. Σύμφωνα με ότι μας έχει συνηθίσει μέχρι στιγμής η μάρκα, λογικό θα ήταν να δούμε κάτι πιο ιδιαίτερο, πιο καινοτόμο και ίσως πιο «καυστικό»… Ωστόσο, το νέο κλιπ «Drive to Believe», που παρουσιάζει η Tesla Asia, μας δείχνει κάποια από τα χαρακτηριστικά ενός Tesla Model 3.

Πρωταγωνίστρια στη διαφήμιση είναι η Felicia, μία διευθύντρια υποκαταστήματος στον χρηματοπιστωτικό τομέα, αλλά και μητέρα. Η Felicia που ζει στη Σιγκαπούρη, αναφέρει σχετικά με το μοντέλο, πόσο ασφαλές είναι για αυτή και την οικογένειά της. Επιπλέον, τονίζει το πόσο φιλικό είναι προς το περιβάλλον, σε σχέση με τα θερμικά αυτοκίνητα, ελπίζοντας σε μία καθαρότερη ατμόσφαιρα.

Tesla: Έριξε τις τιμές, αλλά μειώθηκαν τα κέρδη και η τιμή μετοχής!

Ωστόσο, όπως θα περίμενε κανείς, δεν κάνει σχεδόν καμία αναφορά στο σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Tesla. Μάλιστα, το FSD πιθανότατα να αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά στα μοντέλα της εταιρείας. Αντιθέτως, η Felicia εστιάζει περισσότερο προς το σύστημα Autosteer, το οποίο είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του Model 3.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε τη νέα διαφήμιση της Tesla, που δημοσίευσε αρχικά στον λογαριασμό της στο Twitter:

abb_img
spot_img