Η Toyota είναι έτοιμη να θυσιάσει πολλά για τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική μάρκα εξετάζει πολύ σοβαρά να προχωρήσει στην πώληση των μετοχών που κατέχει στη Denso για τα «μάτια» της ηλεκτροκίνησης.
Η Denso αποτελεί εκ των κορυφαίων συνεργατών της μάρκας σχετικά με την προμήθεια εξαρτημάτων αυτοκινήτων. Προφανώς, η απόφαση για πώληση των μετοχών της έχει να κάνει ξεκάθαρα με τον προσανατολισμό της Toyota προς την ηλεκτροκίνηση και την εξέλιξη της τεχνολογίας της. Να σημειώσουμε πως η Toyota Motor, η οποία κατείχε περίπου το 24,2% της Denso στα τέλη Σεπτεμβρίου, θα παραμείνει ο κύριος μέτοχος.
H Toyota εστιάζει στις solid state μπαταρίες
Ποιο το ακριβές πλάνο της Toyota;
Πιο αναλυτικά, οι 2 θυγατρικές της μάρκας, Toyota Industries και η Aisin, σχεδιάζουν να πουλήσουν ποσοστό περίπου 10% στην Denso. Η αξία του φτάνει τα 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Από το ποσοστό που θα πουλήσουν οι εταιρείες, το μισό θα το διατεθεί από την Toyota. Όσον αφορά το υπόλοιπο θα προκύψει από τις 2 θυγατρικές.
Η Toyota με το πρότυπο φόρτισης της Tesla
Παράλληλα, σύμφωνα με το Reuters, η Denso έχει στα δικά της σχέδια την επαναγορά κάποιων από τις μετοχές που θα πουλήσει. Ειδικότερα, στοχεύει στην αποτροπή της πτώσης της τιμής της μετοχής της σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ωστόσο, όλη αυτή η φημολογία έχει επηρεάσει την τιμή της μετοχής, η οποία έχει υποχωρήσει κατά 4,9%.
Η συναλλαγή ύψους 4,7 δις. δολαρίων, εφόσον πραγματοποιηθεί, θα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη διάθεση μετοχών στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιαπωνίας φέτος. Νωρίτερα, υπήρξε η πώληση μετοχών αξίας άνω των 9 δις. δολαρίων στη Japan Post Bank τον Μάρτιο.
Toyota: Νέες μπαταρίες με αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων
Η μάρκα δεν σταματάει να πουλάει μετοχές
Τέλος, θυμίζουμε, πως τον Ιούλιο η μάρκα δήλωσε ότι θα πουλήσει μερίδιο αξίας περίπου 250 δισεκατομμυρίων γεν στην εταιρεία τηλεπικοινωνιών KDDI Corp. Ειδικότερα, έκανε την εν λόγω ανακοίνωση μετά την παρουσίαση ενός σαρωτικού σχεδίου για τη βελτίωση της αυτονομίας.
Όπως επίσης και τη μείωση του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία. Όπως βλέπουμε, η Toyota έχει μπει για τα καλά στον χορό της νέας εποχής. Και όπως όλα δείχνουν θα δούμε πολλά περισσότερα από αυτήν μελλοντικά.